bil reklame
Fra : Kim Riber

Dato : 20-08-07 23:12

Hej

Kan I mon huske denne

http://www.youtube.com/watch?v=OFTduBCb7Eo

Kan huske der var meget diskution om det virkelig var et one take. Nogen der
kan huske hvad svaret er ??

Kim Riber

ps. sorry hvis dette er den forkerte gruppe.

Fra : Peter T.

Dato : 20-08-07 23:22

Kim Riber udviste en rettidig omhu og skrev:

> Kan huske der var meget diskution om det virkelig var et one take.
> Nogen der kan huske hvad svaret er ??

Det skulle være et one-take i følge en artikel med et interview med folkene
bag, jeg læste kort tid efter reklamen var kommet frem.

--
Peter T. - En god ven sagde "solidaritet er blevet et ord,
der står i en ordbog og ikke ret meget andet."

Husk det ved folketingsvalget til efteråret.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 21-08-07 00:14

Kim Riber skrev:

> Kan huske der var meget diskution om det virkelig var et one take.
> Nogen der kan huske hvad svaret er ??

Som jeg husker det, blev reklamen sat sammen af to optagelser. Men det er
stadig en imponerende bedrift.

--
Mvh. Peter

Fra : No Humor Man

Dato : 22-08-07 13:48

Peter Bjerre Rosa wrote:

> Som jeg husker det, blev reklamen sat sammen af to optagelser. Men det
> er stadig en imponerende bedrift.

Der er to ting der ser mega uvirkeligt ud og det er hjulene der ruller
op ad rampen og luftfilteret, der er en oval form, der ruller afsted
henover gulvet. Men ellers ganske imponerende reklame.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Fra : Eivind

Dato : 23-08-07 00:51

http://en.wikipedia.org/wiki/Cog_%28television_commercial%29