Fungerer DVD Profiler 3 ordentligt?
Fra : JYH

Dato : 20-08-07 20:08

Har et stykke tid brugt og været tilfreds med gratis versionen af DVD Profiler 2.4.
til at holde styr på mine 300+ DVD-film.
Nu overvejer jeg kraftigt at købe den nye DVD Profiler 3.

Inden jeg hiver Dankortet frem, ville jeg gerne høre hvordan jeres
erfaringer er med den nye version.

Foregår skiftet fra 2.4 til 3 uden problemer?

Er der problemer med at betale?
(Hader at bakse med danske adresser på amerikanske sider med Zip codes osv).
Hvor lang tid går der fra man har betalt til man får sin reg.kode?

Fra : Kim Jensen

Dato : 20-08-07 20:48

JYH wrote:
> [...]
> erfaringer er med den nye version.
> Foregår skiftet fra 2.4 til 3 uden problemer?

Hos mig gik det i hvert fald helt smertefrit. Jeg havde den registrerede
udgave af v.2.x i forvejen, men det bør ikke gøre nogen forskel.

Til info er der i øvrigt netop kommet en opdatering til XBMC-scriptet
(DVD Profiler 1.3) således at man stadig kan se sin online-collection på
sin chippede XBOX - ganske smart og prakisk at have ved hånden.

mvh
Kim Jensen

Fra : Jesper

Dato : 29-08-07 20:22

JYH <jyh@jyh.jyh> wrote:

> [...]
>
> Er der problemer med at betale? (Hader at bakse med danske adresser på
> amerikanske sider med Zip codes osv). Hvor lang tid går der fra man har

Du skal selv eksportere listen fra 2.x og så importere igen i 3.0, for
så at uploade den til en ny side hos Involos.

Jeg registrerede version 2 og dens kode virker også i version 3.
--
Jesper