den der MI5 et eller andet ??
Fra : Ivan

Dato : 21-08-07 10:52

Dav i gruppen

Hvad fan... er det for noget det der??
Er det ikke muligt at gøre noget ved det??

Fra : Max

Dato : 21-08-07 10:58

Hej Ivan

> Hvad fan... er det for noget det der??
> Er det ikke muligt at gøre noget ved det??

Skift til en ordentlig newsserver og lad være med
at sende dit spam i grupper hvor det ikke høre hjemme.

--
Mvh Max

Fra : En Hr. Hvemsomhelst

Dato : 21-08-07 11:35

> Skift til en ordentlig newsserver og lad være med
> at sende dit spam i grupper hvor det ikke høre hjemme.

Vi takker alle for din overstrømmende venlighed. Kan du foreslå en
"ordentlig nyhedsserver " eller må vi nøjes med dit sure opstød ?
Ifølge dit eget kriterium må du ikke opfordre ham til at skifte
nyhedsserver, idet denne gruppe er til hus+have.
Men da dette "Mi5" er en pest som mange plages med, foreslår jeg at vi
udbreder budskabet så bredt som muligt, og undtagelsesvis ser stort på OT
eller ej.

Fra : Max

Dato : 21-08-07 11:41

Hej Hr. Hvemsomhelst

> Vi takker alle for din overstrømmende venlighed. Kan du foreslå en
> "ordentlig nyhedsserver " eller må vi nøjes med dit sure opstød ?

Uha, et surt opstød afføder et surt opstød :)

> Men da dette "Mi5" er en pest som mange plages med, foreslår jeg at vi
> udbreder budskabet så bredt som muligt, og undtagelsesvis ser stort
> på OT eller ej.

Jeg har aldrig set MI5 indlæg på TDC's servere som jeg bruger.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-07 12:16

Hvad ville nettet dog ikke have udviklet sig til uden Net-detective Max :D

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-08-07 17:45

En Hr. Hvemsomhelst skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Vi takker alle for din overstrømmende venlighed. Kan du
> foreslå en "ordentlig nyhedsserver "

Tdc filtrerer den slags indlæg væk på deres servere.

Så på den måde "savner" jeg Tdc lidt efter at være skiftet til
Fullrate og Sunsite

Jan

Fra : Aksel

Dato : 21-08-07 16:26

"Ivan" <virker@ikke.nu> skrev i en meddelelse
> Dav i gruppen
>
> Hvad fan... er det for noget det der??
> Er det ikke muligt at gøre noget ved det??

Er det bare mig der ikke forstår et ord af dette indlæg, og svarene, det
eneste jeg finder på Google er den britiske efterretningstjeneste.

Prøv at skrive spørgsmålet så vi kan se om det er en plantesygdom, et
skadedyr, eller hvad.

Hilsen Aksel

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-08-07 17:49

Aksel skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Er det bare mig der ikke forstår et ord af dette indlæg, og
> svarene, det eneste jeg finder på Google er den britiske
> efterretningstjeneste.

Det er nogle spamindlæg, der kommer i en stor del af
news-grupperne.

Tdc filtrerer dem fra - men de kommer på en del andre servere.

Men spørgsmålet er ikke særlig relevant i denne gruppe - det har
været drøftet en del gange i de rigtige grupper, hvor der også er
anvisninger på hvordan man sætter son browser op til at filtrere
indlæggene fra.

Hint: meddelelsesregler

Jan

Fra : Ivan

Dato : 21-08-07 18:05

Dav

UPS der fik jeg lige en over nakken.
Det var ikke min mening at det skulle have været i denne gruppe. Beklager
meget. Bukker og trækker mig baglænds ud.

Fra : Hansen

Dato : 21-08-07 20:26

"Ivan" <virker@ikke.nu> skrev i en meddelelse
> Dav i gruppen
>
> Hvad fan... er det for noget det der??
> Er det ikke muligt at gøre noget ved det??

Vælg indlæget, tryk på
Meddelelser,
og vælg Bloker afsender.

mvh. Leif

Fra : -::PH::-

Dato : 22-08-07 05:14

"Hansen"
> Vælg indlæget, tryk på
> Meddelelser,
> og vælg Bloker afsender.

Ugens bedste råd - og det virkede!

Per

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-08-07 17:48

-::PH::- skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Ugens bedste råd - og det virkede!
> Per

Som tidligere har været postet adskillige gange i den rigtige
gruppe

Jan