Reservedele til Woodstar værktøj
Fra : tp

Dato : 20-08-07 15:37

Hej

Har en afretter hvor en kilerem er sprunget

Jeg har mailet haraldnyborg hvor den er købt, samt sch... ja dem der laver
woodstar. Ingen svar fra nogle af stederne. Hvor får jeg en ny kilerem?

østjylland

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 20-08-07 17:51

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> woodstar. Ingen svar fra nogle af stederne. Hvor får jeg en ny kilerem?

Hejsa

Nu skal jeg ikke gøre mig alt for klog, men hvis det er en almindlig kilerem
(med eller uden hakker i) , solgte vi sådan nogen, dengang jeg arbejdede på
LMG (Lemvig müller) i Kolding.
Jeg ved ikke om de er faset ud, men du kan da prøve at give dem et kald.

Mvh
Mads

Fra : tp

Dato : 20-08-07 18:45

> [...]
> arbejdede på LMG (Lemvig müller) i Kolding.
> Jeg ved ikke om de er faset ud, men du kan da prøve at give dem et kald.

Det er en kilerem med riller på den "anden led", men den har et nr mv, så
jeg vil da give det et forsøg. takker

Fra : KS

Dato : 21-08-07 06:34

> Det er en kilerem med riller på den "anden led", men den har et nr mv, så jeg
> vil da give det et forsøg. takker

Du kan også prøve M. Wilhelmsen, 8230 Åbyhøj.

Mvh KS