hvilken type bio-klip?
Fra : MH

Dato : 19-08-07 15:36

Jeg står overfor at skulle købe en græsslå maskine til haven, og jeg har
besluttet den skal være med bio-klip. Jeg har en stor flot hænge birk i
haven, og den slags træer har det med at svine her sidst på sommeren, og når
efteråret kommer. Det værende i form af dets blade og smågrene den smider.
Findes der en bio klipper der samtidig med at gøre det den skal (klippe mit
græs, og fri mig for løv riven) også samler min birks blade og grene op, og
pulverisere dem ?
Hvis der er nogen der har erfaring med dette, modtager jeg gerne svar om
produkt navn og evt. forhandler af denne.

På forhånd tak.

mvh
mh

Fra : Ann

Dato : 19-08-07 18:29

On 19 Aug., 16:36, "MH" <miREMOVEk...@THISstofanet.dk> wrote:
> [...]
> Hvis der er nogen der har erfaring med dette, modtager jeg gerne svar om
> produkt navn og evt. forhandler af denne.

Hej mh

Du bør overveje at købe en maskine der både kan bioklippe, samle op og
kaste det ud i siden - så er du helgarderet.

Har ellers tidligere været stor tilhænger af bioklip men i år hvor det
jo regner konstant bruger jeg udelukkende sideudkastet, da den ellers
stopper når græsset er fugtigt og for højt.

hilsen
Ann

Fra : Thomas

Dato : 20-08-07 16:37

> [...]
> Hvis der er nogen der har erfaring med dette, modtager jeg gerne svar om
> produkt navn og evt. forhandler af denne.

Har haven fyldt med Birk og græsplænen bliver for det meste slået med
en Jonsered med bioklip Jeg har ikke oplevet problemer hverken med at
den ikke kunne slå smågrene o lign i stykker ej heller har det været
et problem med den våde sommer.

VH

Thomas