Undervandshus: Konica Minolta DiMage Z5?
Fra : Michael

Dato : 20-08-07 09:58

Ved du om man kan få et undervandshus til mit Konica Minolta DiMage Z5?

Jeg har søgt på google men har ikke været heldig.

Jeg bor i København.

Hilsner fra

Michael.

Fra : KB

Dato : 20-08-07 21:07

Ifølge www.digideep.com findes der ikke noget hus til dette kamera. Siden
lister forskellige kamarer og viser hvilke huse der er lavet til netop denne
model.

http://www.digideep.com/english/digital/photo/camera/Konica-Minolta/DiMAGE-Z5/23/1966

Mvh.
Kenneth

Fra : Michael

Dato : 23-08-07 08:31

Kære Kenneth.

Øv, det var jo ærgerligt, men tak for hjælpen

Hilsner fra

Michael.