Ting til salg
Fra : Lars Damkjær

Dato : 19-08-07 20:24

En Otter Britanic tørdrag. Halvandet år gammel med sto store lommer.
Passer til berson der er ca. 170 til 175 cm høj og vejer mellem 90 og 95
kg.
Dragten er som ny men lynlåsen skal skiftes.
Pris 2500.

Scubapro Jetfinner. Str. XXL med halcyon stålhæleremme. Kun brugt merget
lidt.

Pris 1000 kr

Lars Damkjær
ld(at)journalist.dk
30255553

Fra : Jan Birk

Dato : 19-08-07 21:10

> [...]
> kg.
> Dragten er som ny men lynlåsen skal skiftes.

Har du en ide om hvad det koster at skifte lynlåsen?

/Jan

Fra : Lars Damkjær

Dato : 20-08-07 07:45

Jweg har fået en pris på 2500, men hvis man er lidt fix på fingerne kan man
sikkeret gøre det selv for en 5-600 kr.

Fra : Kristoffer Gravgaard

Dato : 20-08-07 08:16

Tjek den engelske ebay for gode priser på lynlåse, der er flere, der
sælger til en skarp pris.
vh
Kristoffer, der ikke har part i lynlåssalg

Fra : Johnny Christensen

Dato : 20-08-07 08:34

Eller eventuelt køb lynlås hos Søsport Import, det er altid der jeg handler
den slags.
Den bedste lim & hærder fås hos www.gummifabrikken.dk i helsingør, du er
ofte ude for at den lim man køber i dykkerbutikker er dårlig pga det har
stået for længe på lager.

Ryglynlåse er ret nemme at skifte. Frontlynlås giver ofte en del problemer
under udskiftningen.

Fra : skawdiver

Dato : 20-08-07 09:02

Man kunne også købe en hel ny dragt til næste samme penge.

Jeg er til at forhandle med

http://www.skawdiver.dk/grejsalg.html

HCA