U2-koncerten, fredag
Fra : Frk.V.

Dato : 09-07-01 10:32

Hej alle,
Sikke en koncert! Uanset hvad andre mener og skriver, så var det sgu en fed
koncert! Jeg selv stod forrest ved hjertets venstre spids....fedt!
Er der nogen, der fik taget billeder - ja, selvom det jo ikke er tilladt at
medbringe kamera - som jeg kan få en kopi af???
Jeg stod ved siden af en, der tog billeder, men......hendes e-mail-adresse
var ikke helt rigtig....ellers har vi bare misforstået hinanden! Surt show!

Håber der er nogle, der kan hjælpe!

m.v.h.
en U2-fan.....

Fra : Annette Christensen

Dato : 10-07-01 01:34

Frk.V. <missam74@hotmail.com> skrev:
> Er der nogen, der fik taget billeder - ja, selvom det jo ikke er tilladt
at
> medbringe kamera - som jeg kan få en kopi af???

Jeg fik taget et par stykker, prøv at kigge her:
http://home8.inet.tele.dk/anc/elevat.html
Med venlig hilsen
Annette
--
"Thanks for following us around over the years and giving us a great life -
I hope we didn't fuck up" Bono - 24. marts 2001 - Premiereaften på U2s