hvordan skal jeg tage en kopi af min hjemm~
Fra : Ukendt

Dato : 19-08-07 10:36

Hejsa min putter døde efter en lynnedslag, og jeg vil gerne ha et backup af
min hjemmeside på den nye harddisk, men jeg er i tvivl om hvilken måde der
er den mest korekte, da jeg mener at der ligger nogle serverfiler mm, som
jeg jo ikke skal bruge på min egen putter.
Hvordan skal jeg gøre ?
mvh Niels

Fra : enkvinde

Dato : 19-08-07 12:03

"Niels" <ingen email> skrev i en meddelelse
> [...]
> der er den mest korekte, da jeg mener at der ligger nogle serverfiler mm,
> som jeg jo ikke skal bruge på min egen putter.

Hej Niels

Gå i "Filer" og vælg "Impoter websted"

God fornøjelse

Hilsen Eva