BK6
Fra : Jørgen

Dato : 19-08-07 06:30

I BK6 er der en fane Adresser, kan man bruge eller omdøbe den således
at man kan skrive adresser ved f.eks ved viet bode vedkommer på adresse,
og f.eks. anden adresse ved født m.m.

JB

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 19-08-07 10:18

Jørgen formulerede spørgsmålet:
> I BK6 er der en fane Adresser,

I princippet kan man gøre hvad man vil, men ville det ikke være mere
formålstjenligt at notere det som en begivenhed/fakta med
kildehenvisning til vielsen - hvor det jo som regel står.
Fakta rummer valget "Bopæl(person)", der er bygget til formålet.

Fanen Adresser er til nulevende, som der er/ønskes kontakt til.

--
Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
www.skolekammeraten.dk

Fra : N/A

Dato : 19-08-07 22:35

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 19-08-07 22:35

Jørgen kom med denne ide:
> hvilken er bedst måde og rigtig?.
> C:\BK6\Jorgen og C:\BK6\Flemming

Personligt ville jeg aldrig lægge mine data på C:\
Mine ligger på E:\BK6data\.. og herunder ligger mapper med de
forskellige projekter
...\base til min families hovedbase
...\navnet til forskellige familier og udtræk og opdelinger, hvilket er
blevet en hel del med tiden.
Fordelen ved at holde de vigtige data væk fra C:\ er, at når du (og det
vil du opleve) skal formatere om, så kan du nøjes med C:\ og bevare
hele din struktur, der jo ligger på et andet drev.

Desværre er det ikke noget computerfabrikanterne har indført - en ny
computer er oftest ikke partitioneret - alt er hældt i samme flaske ;-(
- Og så træde murphys lov i kraft