Mark Knopfler i Forum (og P3) - hvornår va~
Fra : Bruno

Dato : 18-08-07 20:32

Jeg er ved at rydde op i arkivet med diverse optagelser, men har lidt
svært ved at få anbragt en Mark Knopfler koncert optaget fra P3.
Koncerten var i Forum og en søgning på nettet tyder på det var den
16/5-2005, men datostemplet på min fil er 8/12-2004 så jeg kan ikke få
det til at passe.

Var Knopfler i Forum i 2004, det blev sendt live på P3, eller det blot
min fils datostempel der er forkert så det rent faktisk var 16/5-2005?

Mvh
Bruno

Fra : Peter Jensen

Dato : 18-08-07 21:55

Det var den 10. Juni 1996, Golden Heart tour

Fra : Bruno

Dato : 18-08-07 22:32

Peter Jensen wrote:
> Det var den 10. Juni 1996, Golden Heart tour

Takker.

Mvh
Bruno

Fra : rosenauer.dk

Dato : 20-08-07 10:18

.... han var der faktisk også 27-05-2006 sammen med Emmy-Lou Harris.. men
det er nok ikke den du tænker på .. =)

/Martin
http://rosenauer.dk