Afløbsskål og ristramme i bruseniche
Fra : Michael Glud Anderse~

Dato : 18-08-07 21:46

Hej

I en tilstandsrapport kan jeg se følgende:

"Afløbsskål og ristramme er ikke samlet tætsluttende i bruseniche. Note: Der
er risiko for fugtskade i omliggende konstruktioner."

Hvordan udbedres det?
Er det en murer eller en VVS-mand jeg skal have fat i?

Mvh
Michael

Fra : Martin Bak

Dato : 18-08-07 22:02

"Michael Glud Andersen" <michael.glud.andersen@uni-c.dk> skrev i en
meddelelse news:fa7lq0$u11$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
>
> Hvordan udbedres det?
> Er det en murer eller en VVS-mand jeg skal have fat i?

En murer. Det betyder at rammen ikke er limet rigtigt til afløbsskålen.
Fugen skal hakkes op og rammen skal ommonteres (betyder sikkert en ny
ramme). Muligvis mangler der også forhøjelsesrammer til afløbsskålen. Men i
begge tilfælde er det en murer du skal kontakte.

Martin