Trentemøller på Beatday'07 i går aftes... ~
Fra : Henrik Sørensen

Dato : 18-08-07 13:39

Hey...

Var en tur på Charlottenlund fort i går eftermiddag/aften og høre en masse
god musik...
Men må fandme sige at Trentemøller overraskede særdeles positivt!!! Hold da
op en fed koncert...

Andre som var der inde og høre med??
Tracks jeg genkendte var:
Vamp, Evil Dub, Snowflake, Always Something better, Take me into your skin,
Moan, Rykketid, Nightwalker, Miss you..
Kan ikke lige huske mere...

Men 110% fra start til slut... !
Og med Michael Simpson med på scenen, var der fandme lagt op til løjer...

100 stjerner herfra.. )

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : rosenauer.dk

Dato : 19-08-07 21:05

Henrik Sørensen wrote:
> [...]
> god musik...
> Men må fandme sige at Trentemøller overraskede særdeles positivt!!! Hold da

Ja... det er sgu et meget meget cool og effektivt setup og koncert de
kører. Det er tredje gang jeg oplever det denne sommer, og det virker
absolut (og kan opleves endnu engang i Vega senere i år).. Det ærgrede
mig lidt at de ikke fik lov til at slutte af på den store scene derude -
det kunne have holdt festen kørende en smule bedre end Mew, men Beatday
var absolut et godt arrangement.

Jeg har iøvrigt lagt nogle fotos fra dagen/aftenen på www.rosenauer.dk ..

/Martin

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 20-08-07 11:44

rosenauer.dk wrote:

> [...]
> derude - det kunne have holdt festen kørende en smule bedre end
> Mew, men Beatday var absolut et godt arrangement.

Enig enig.. Han fortjente bestemt den store scene!!
Der var jo ikke plads i teltet, og tumult var der også ved indgangen..
Det var tydeligt at arrangørerne havde undervurderet Trentemøller, og hvor
mange han ville trække.
Iøvrigt var anmelderen fra Gaffa tydeligtvis fejlplaceret i forhold til at
skulle andmelde denne optræden.
Han kunne simpelhen ikke forstå hvordan han kunne trække så mange.. Ja man
kan jo unddres, det kunne jo være at de kunne lide musikken Rasmus
Falbe-Hansen.. ;)

> Jeg har iøvrigt lagt nogle fotos fra dagen/aftenen på
> www.rosenauer.dk ..

Takker, gode billeder somsædvanligt.. :)

--
Vh. Henrik Sørensen