Hvad der er værd at nævne v en film
Fra : Chokmah

Dato : 17-08-07 19:45

Ja nu skal det være jeg vilhave lavet en data base over mine film med imbd
og det hele ( når jeg gider
men væsentlige skuespiller og instruktøerer skal nævnes - jeg har lavet
listen før og Tove var så rar at rette stave fejl men jeg kan ikke finde
hendes svar :(((
er der nogen der har forslag til noget jeg har glemt evt restayvning er også
velkommen :)

instruktør :
Allan Parker
Cimno
FF Copola
Kubrick
Tarentino
Olivor stone
Spilberg
Hitchkok
David Lynch
Van Wimber

skuepiller :
Al Pachino ***
Robert di Nirro**
Jack Nicholson*
Matt demon
Robert Redford*
Ed Harris
Harrison Ford
Dounlad southerlnad
Kiffer southerland
Val Kilmer
AnThony Hopkins
John Travolta
Micky Rourck*
Mel Gibson*
Tommy Lee Jones*
Orson wells
Bruce willis*
Chrisofter Walken*
Christoffer Lambert
Tom Hanks
Klinten
Gene Hackmann*
Leonardo dicaprio

skue spiller inder
1.) Holly Marie Combs :)*
julia roberts
sussan sharandon*
Michele pheiffer*
neve campel
shannon dorthy
Demmi more*

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-08-07 19:57

Chokmah wrote:
> [...]
> kan ikke finde hendes svar :(((
> er der nogen der har forslag til noget jeg har glemt evt

Hej Bo

Jeg fandt den. Du havde posten listen i dk.sniksnak. Her er den
igen:

instruktør :

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Chokmah

Dato : 18-08-07 01:44

SKIDE GODT TAK TOVE :)

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-08-07 10:48

Chokmah wrote:
> SKIDE GODT TAK TOVE :)

Velbekomme. Sku' det være en anden gang.........

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-07 21:53

> Ja nu skal det være jeg vilhave lavet en data base over mine film med imbd
> og det hele ( når jeg gider

Hvis det er en database så brug "DVD PROFILER" det er gratis og det henter
info om filmen fra imdb.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).

Fra : -= JF =-

Dato : 17-08-07 22:05

kimila skrev:

> Hvis det er en database så brug "DVD PROFILER" det er gratis og det henter
> info om filmen fra imdb.
Et knald godt program, men efter den sidste opdatering er det blevet
temmelig beskåret mht. søgemuligheder o.l. i gratisversionen.

Kan klart anbefales at betale for det!

--
Mvh. John

Fra : Chokmah

Dato : 18-08-07 01:50

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> Et knald godt program, men efter den sidste opdatering er det blevet
> temmelig beskåret mht. søgemuligheder o.l. i gratisversionen.
>
> Kan klart anbefales at betale for det!

Det gør jeg sådan set gerne men reelt skal jeg kun vide få ting om filmen

1.) hvad nr den har i min samling
2.) titel
3.) om der er ngen nævnedværdige instruktøere & skuespiller i hendhold til
min postede liste
4.) imbd

Fra : -= JF =-

Dato : 18-08-07 12:29

Chokmah skrev:

> [...]
> 2.) titel
> 3.) om der er ngen nævnedværdige instruktøere & skuespiller i hendhold til

Alt det der klarer gratisversionen også for dig.
Den finder endda både foside og bagsidebilleder til dig, sam fortæller
om studeier, instruktører, klippere o.m.a.

I købeversionen kan du søge på kryds og tværs.
Søg en skuespiller/instruktør/whatever og se hvilke film du har med
vedkommende.

--
Mvh. John

Fra : Chokmah

Dato : 20-08-07 03:23

> I købeversionen kan du søge på kryds og tværs.
> Søg en skuespiller/instruktør/whatever og se hvilke film du har med
> vedkommende.

ja j amen det skal man da nu heller ikke kimse ... det viljeg faktisk gerne
ha

Fra : Chokmah

Dato : 18-08-07 01:47

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er en database så brug "DVD PROFILER" det er gratis og det henter
> info om filmen fra imdb.

vil helt klart prøve den ...men den skla gerne have så jeg kan sætte dvd nr
på ellers finder jeg aldrig hoved og hale i det - jeg har mellem 2-3000 film
inkl dubeletter
bedste hilsner
Bo

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 08:48

> [...]
nr
> på ellers finder jeg aldrig hoved og hale i det - jeg har mellem 2-3000
DVD'erne nummereres fortløbende når de indføres i systemet, så du kan jo
blot indføre dem i din rækkefølge.
Alternativt kan du ændre filmens titel
"The Time Machine" kan f.ex. ændres til "0045 The Time Machine" .

Mvh Sven

Fra : Chokmah

Dato : 20-08-07 03:22

"Sven Lindhardt" <svt(Snabela)lindhardt(Dot)net> skrev i en meddelelse

> [...]
> blot indføre dem i din rækkefølge.
> Alternativt kan du ændre filmens titel
> "The Time Machine" kan f.ex. ændres til "0045 The Time Machine" .

jamen det er da sådan det skal gøres :)>

Fra : Maria de Francis

Dato : 21-08-07 06:47

"Chokmah" <usnet1*@gmail.com> skrev i en meddelelse
:
: "Sven Lindhardt" <svt(Snabela)lindhardt(Dot)net> skrev i en meddelelse
: news:46c6a425$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
: >
[...]

Forslaget er ihvertfald godt, hvis du allerede har nummereret dine film, så
du ikke skal til at starte forfra med den del.
Jeg sætter selv mine op i alfabetisk orden, men det handler om at finde sit
eget system, og især et der virker for een selv.
Men absolut anbefalingsværdigt, som andre også skriver.

Maria