Argh, ny pære til uk light cannon 100
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 18-08-07 08:11

Akustiske forretninger i Nordsjælland er et nogo, hvor får jeg - HURTIGT -
en ny pære (m10n001) til min natlampe, der hedder UK Light Canon 100?

PS. Skidtet virkede formidabelt sidst jeg var ude. Kan sådan pærer dø på et
bryggersbord?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Johnny Christensen

Dato : 18-08-07 10:07

"3140 Abildgaard" <FJERNpialykke@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en ny pære (m10n001) til min natlampe, der hedder UK Light Canon 100?
>
> PS. Skidtet virkede formidabelt sidst jeg var ude. Kan sådan pærer dø på

Aquatic Marine i Århus er importøren af lygten.
Der er nok større chance for at få reservedele der.
86243233

Fra : olav.bro@googlemail.~

Dato : 19-08-07 10:49

On 18 Aug., 11:07, "Johnny Christensen" <johnny_c...@hotmail.com>
wrote:

> Aquatic Marine i Århus er importøren af lygten.
> Der er nok større chance for at få reservedele der.
> 86243233

Og hvis de ikke har, så har jeg liggende på lager, da vi også sælger
UK lygter direkte fra CBM.

Venlig hilsen
Olav Bro

www.easydive.dk

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 19-08-07 12:46

olav.bro@googlemail.com wrote:

> Og hvis de ikke har, så har jeg liggende på lager, da vi også sælger
> UK lygter direkte fra CBM.
>
> Venlig hilsen
> Olav Bro
>
> www.easydive.dk

Hvad vil du have for sådan en pære?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : olav.bro@googlemail.~

Dato : 20-08-07 07:32

On 19 Aug., 13:45, "3140 Abildgaard" <FJERNpialy...@get2net.dk> wrote:

> Hvad vil du have for sådan en pære?
>
> --
> |
> [OO]
> <>'- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Du kan lige ringe på 40592176.

Mvh
Olav

Fra : Esben Sick

Dato : 22-08-07 20:50

Sandsynligvis er pæren extrem dyr..... Har selv sådan en lygte som jeg købte
i USA. Pæren kan nemt "gå til" ved slag og lign. har selv prøvet det

Så jeg endte dengang med at bestille en ny på nettet i USA - selv med moms
(25%) + told (0,9%) var det billigere. Da jeg bestilte lidt mere end pæren
blev de 100 kr DHL skulle have for toldbehandling delt ud på et par ting.

Der er virkelig nogen i EU/DK der skummer fløden på dykkerudstyr....

Mvh Esben Sick