Hvad kan man tage for en 15 liters flaske
Fra : Ruth Kjær

Dato : 17-08-07 17:44

Hejsa

Jeg skal have solgt min 15 liters flaske - den er lige trykprøvet i maj
måned i år, og er i pæn stand.

Hvad mener I vil være en fair pris at tage for den? - skal sælge den til en
ven.

De bedste hilsner

Ruth

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 17-08-07 18:28

Hej

Nyprisen ligger omkring 2000-2200 kr og sælges normalt brugt omkring
1000,- og hertil kommer så en trykprøvning. Så 1400,- er vel en fair
pris.

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Søren Arnvig

Dato : 17-08-07 18:35

"Ruth Kjær" <ruth@dacor.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> måned i år, og er i pæn stand.
>
> Hvad mener I vil være en fair pris at tage for den? - skal sælge den til

Hvis den er pæn udvendig og indvendig
1000,- kr + 100 kr pr. år inden næste trykprøvning.

Hvis der er rust så fratræk 10% - 50% alt efter stand

Søren Arnvig

Fra : Ruth Kjær

Dato : 18-08-07 11:13

Tak for svarene, allesammen.

Så har jeg noget at gå ud fra :))

De bedste hilsner

Ruth

Fra : Jon Iversen

Dato : 17-08-07 19:01

Ruth Kjær <ruth@dacor.dk> skrev:
> [...]

Er det en god ven? så giv den væk!
Hvis du ikke har brug for den mere....
Giv...og du skal få !

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 17-08-07 19:07

Hejsa

> Er det en god ven? så giv den væk!
> Hvis du ikke har brug for den mere....
> Giv...og du skal få !

Jeg giver gerne 1000,- mere end gratis

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Henrik

Dato : 17-08-07 20:48

On 17 Aug., 18:44, "Ruth Kjær" <r...@dacor.dk> wrote:
> [...]
> måned i år, og er i pæn stand.
>
> Hvad mener I vil være en fair pris at tage for den? - skal sælge den til en

Hej Ruth

Jeg har fået en god pris af en ven der har en dykkerfedtbiks i
københavn på 1350,- for en sprit ny Faber 15 ltr årgang 2006 - så det
er svært at bedømme hvad en brugt skal koste.... Men mon ikke omkring
700-800 vil være rimeligt !?

Henrik
www.scubasserne.dk

Fra : kb

Dato : 17-08-07 22:01

On 17 Aug., 19:28, Lars Skov-Dethlefsen <l...@skov-dethlefsen.dk>
wrote:
> [...]
>
> Nyprisen ligger omkring 2000-2200 kr og sælges normalt brugt omkring
> 1000,- og hertil kommer så en trykprøvning. Så 1400,- er vel en fair

hvis man giver 2000 -2200 kr for en ny 15l er man blevet taget lige
lovlig meget ved næsen.
kik på nettet der findes en ny 15l til 1500 - 1700 kr.
personlig vil jeg ikke give mere end max 1000 kr for en brugt flaske i
den størrelse.

kim

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 18-08-07 08:34

Hej

> [...]
> københavn på 1350,- for en sprit ny Faber 15 ltr årgang 2006 - så det
> er svært at bedømme hvad en brugt skal koste.... Men mon ikke omkring

Videndeling tak! Jeg har aldrig set nogle sælge deres 15l så billigt.

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Nicolai Hanssing

Dato : 18-08-07 09:07

Øhh,

De to brugte 15l. jeg har købt kostede 500kr, men skulle også trykkes
(150kr.)

Så deeet.....

Nicolai - rEvonaut

Hej

Fra : Henrik Manley

Dato : 18-08-07 12:39

> Nicolai - rEvonaut

Aspirant eller klar?

--
Henrik Manley
http://bends.dk, email: m@nley.dk

Fra : Nicolai Hanssing

Dato : 18-08-07 16:36

Intet mindre end verdens første IANTD rEvo CCR dykker

Siden igår kl. 15.

Nicolai

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 18-08-07 16:16

> [...]

> 700-800 vil være rimeligt !?

Videndeling tak! Jeg har aldrig set nogle sælge deres 15l så billigt.

Prøv dog at læse hvad der står. Vedkommende har fået den til en vennepris.
Så det vil du ikke kunne få den for alligevel.

Bjarne

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 18-08-07 19:31

Bjarne Rosenkrands wrote:

> [...]
>
> Prøv dog at læse hvad der står. Vedkommende har fået den til en vennepris.
> Så det vil du ikke kunne få den for alligevel.

Well.. når det er sådan et tilbud så kan man jo heller ikke bruge det
til en fløjtene flyvefisk når der skal udregnes en fornuftig brugtpris...

Man er nød til at bruge de priser der står i vinduerne hos butikkerne
når der skal findes en fornuftig brugtpris.

Thomas

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 18-08-07 08:43

Hejsa

> [...]
> kik på nettet der findes en ny 15l til 1500 - 1700 kr.
> personlig vil jeg ikke give mere end max 1000 kr for en brugt flaske i

Nu har jeg bare taget fat i en Fabers vejledende pris. Man kan sagtens
finde tyndere flasker til billigere penge eller Faber på tilbud.

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 18-08-07 19:00

Hejsa

> Prøv dog at læse hvad der står. Vedkommende har fået den til en vennepris.
> Så det vil du ikke kunne få den for alligevel.

Rolig nu. Tag et hiv fed nitrox - så går det nok Der er jo stadig
rart at vide hvor man evt. kan skaffe en billig(ere) flaske.

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen