bilpleje
Fra : Leonard

Dato : 18-08-07 10:09

Er der nogen, der har et godt bud på et sted at sende bilen til
forkælelse og en grundig omgang rengøring og opfriskning?

Det drejer sig om min 7 år gamle Lupo 3L, som har fortjent at blive
shinet op.

--
Leonard
RC Tamiya King Hauler 1:14 sælges

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 18-08-07 10:34

Leonard forklarede den 18-08-2007:
> [...]
> forkælelse og en grundig omgang rengøring og opfriskning?
>
> Det drejer sig om min 7 år gamle Lupo 3L, som har fortjent at blive

Den kan jeg ikke svare på, men din King Hauler....
Kan du tage et billede mere hvor der står en Kærgården, en pakke
tændstikker, smøger eller lign. genstand, som "man" normalt kender
størrelsen af, for at få en ide om hvor stor den er.
Kai

Fra : Leonard

Dato : 18-08-07 17:47

On Sat, 18 Aug 2007 11:34:00 +0200, Fister Løgsovs wrote:

> [...]
> tændstikker, smøger eller lign. genstand, som "man" normalt kender
> størrelsen af, for at få en ide om hvor stor den er.

Er det ikke lige så godt med nogle mål:
Længde.: 600mm
Bredde.: 183mm
Chassis Vægt.: 2800g
Hjul Afstand.: 447mm

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 18-08-07 20:46

Leonard har bragt dette til verden:

> Er det ikke lige så godt med nogle mål:
> Længde.: 600mm
> Bredde.: 183mm
> Chassis Vægt.: 2800g
> Hjul Afstand.: 447mm

Jo, men nej
Jeg havde tænkt mig at sætte den på et slotrace forum, og et billede
kan sige mere...
Kai

Fra : Martin Neergaard

Dato : 18-08-07 15:38

De her gør det godt. http://www.anti-rust.dk/bilplejecenter/

Fra : Leonard

Dato : 18-08-07 17:47

On Sat, 18 Aug 2007 16:37:30 +0200, Martin Neergaard wrote:

> De her gør det godt. http://www.anti-rust.dk/bilplejecenter/

Og så var det jo, at jeg lige glemte at skrive at det helst skal være på
Fyn ...

Fra : Øl er godt !

Dato : 18-08-07 23:15

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> Og så var det jo, at jeg lige glemte at skrive at det helst skal være på
> Fyn ...
>
> --
> Leonard
> Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Måske her på Fyn...
http://www.google.dk/search?hl=da&q=bilpleje+fyn&meta=

Fra : Henrik

Dato : 19-08-07 20:04

"Leonard" skrev i en meddelelse
> [...]
> forkælelse og en grundig omgang rengøring og opfriskning?
>
> Det drejer sig om min 7 år gamle Lupo 3L, som har fortjent at blive

Slå et smut forbi nærmeste Mekonomen butik og få inspirationen her
http://pubsys.kooper.se/hagmansden/files/gor_det_sjalv/GDS_vask_og_voks_2007.pdf -
det er faktisk ikke så svært (men betydelig billigere)

Henrik

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 19-08-07 20:25

Henrik:

> [...]
> http://pubsys.kooper.se/hagmansden/files/gor_det_sjalv/GDS_vask_og_voks_2007.pdf
> - det er faktisk ikke så svært (men betydelig billigere)

Jeg er sikker på at hvis Leonard kunne, så ville han, men jeg tror at
det er svært at nå hen over taget fra en rullestol, og sådan en stol
ridser måske også bilen.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 17:01

> Er der nogen, der har et godt bud på et sted at sende bilen til
> forkælelse og en grundig omgang rengøring og opfriskning?

Send den i carporten eller garangen, på med noget musik
og hyg dig en dags tid med voks + klud.