leje af flyttetrailer
Fra : Søren Skovgaard Chri~

Dato : 17-08-07 12:15

Hej

Jeg står overfor at skulle flytte fra Aalborg til København. Er der
nogen, der ved om man kan leje en flyttetrailer et sted og så aflevere
den et andet sted? Ligesom det er muligt, når man lejer biler ved et
udlejningsfirma.

Alle de tankstationer jeg har forhørt mig ved siger det ikke kan lade
sig gøre.

mvh Søren

Fra : Mikkel Lund

Dato : 17-08-07 12:43

Søren Skovgaard Christensen skrev:
> [...]
> udlejningsfirma.
>
> Alle de tankstationer jeg har forhørt mig ved siger det ikke kan lade

Det har jeg aldrig hørt om. Men mener at man kan gøre det med PS
biludlejning, og der koster en lille varebil ikke særligt meget for en
dag og et par hundred kilometer.

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Jacob Ask

Dato : 17-08-07 13:05

Mikkel Lund wrote:
> Søren Skovgaard Christensen skrev:
>
> Det har jeg aldrig hørt om. Men mener at man kan gøre det med PS
> biludlejning, og der koster en lille varebil ikke særligt meget for en
> dag og et par hundred kilometer.

Ved PS skal bilen afleveres samme sted som den hentes.

Mvh
Jacob Ask

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 17-08-07 13:25

On Fri, 17 Aug 2007 13:14:37 +0200, Søren Skovgaard Christensen
<ssc@kom.aau.dk> wrote:

> [...]
>nogen, der ved om man kan leje en flyttetrailer et sted og så aflevere
>den et andet sted? Ligesom det er muligt, når man lejer biler ved et
Du skal jo nok have fat i et større (bil)udlejningsfirma før de har
matriel nok denne form for udlejning.
Så prøv Avis, Østergaard, etc.

/Hans

Fra : Steen Andersen

Dato : 17-08-07 14:13

> [...]
> der ved om man kan leje en flyttetrailer et sted og så aflevere den et
> andet sted? Ligesom det er muligt, når man lejer biler ved et

Der er noget der hedder Eldon rental eller sådan noget. De tilbyder at man
kan aflevere et andet sted. Shell på Mylius Eriksens vej i Aalbor ( v. kryds
Sohngaardsholmsvej) har dem.

Eller dvs. jeg har ikke checket for nylig, men de har haft i ganske mange
år

Steen

Fra : Steen Andersen

Dato : 17-08-07 14:15

> [...]
> kryds Sohngaardsholmsvej) har dem.
>
> Eller dvs. jeg har ikke checket for nylig, men de har haft i ganske mange

Google.....! Nu hedder Eldon Rental åbenbart Thule rental, se evt
http://www.thulerental.com/dk/ Jeg kan ikke finde angivelse af lokale
udlejere, men prøv alligevel at spørge på Shell som nævnt ovenfor.

Fra : Søren Skovgaard Chri~

Dato : 17-08-07 17:09

Steen Andersen wrote:
> [...]
> http://www.thulerental.com/dk/ Jeg kan ikke finde angivelse af lokale
> udlejere, men prøv alligevel at spørge på Shell som nævnt ovenfor.

Tak for hjælpen. Havde dog allerede prøvet Shell på Mylius Eriksens Vej
(og har nu prøvet igen). Det kan ikke lade sig gøre. Sælgeren jeg
snakkede med kendte ikke noget til "Thule Rental".

Er der nogen herinde der kender nogle lokale "Thule Rental" udlejere?

Fra : Steen Andersen

Dato : 17-08-07 20:01

> Tak for hjælpen. Havde dog allerede prøvet Shell på Mylius Eriksens Vej
> (og har nu prøvet igen). Det kan ikke lade sig gøre. Sælgeren jeg
> snakkede med kendte ikke noget til "Thule Rental".

Ærgeligt! Som sagt er det også længe siden jeg sidst har set de orange
trailere...... Har ikke kigget efter, og når man ikke kigger, ser man heller
ikke noget

Tankpasseren du har snakket med, har nok ikke arbejdet længe nok på tanken
til at huske det.

Håber du har held med projektet!