Når kærlighed gør ondt... [update]
Fra : Bjørn

Dato : 17-08-07 09:48

Hej NG,

Lige en hurtig update til denne tråd:
news:46afb637$0$7611$157c6196@dreader2.cybercity.dk

Dette billede er taget i går eftermiddags..
http://www.bilgalleri.dk/uploads_large_wm/887172.jpg

... SÅ er min weekend reddet :D

--
Mvh Bjørn
Opel Vectra V6 Sport '99

Fra : Mikkel Lund

Dato : 17-08-07 10:01

Bjørn skrev:
> Hej NG,
>
> Lige en hurtig update til denne tråd:
>
> Dette billede er taget i går eftermiddags..
> http://www.bilgalleri.dk/uploads_large_wm/887172.jpg
>
> .. SÅ er min weekend reddet :D

Okay? Lykken er vel ikke at kører 70 km/t bag en golf II?

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Bjørn

Dato : 17-08-07 10:10

"Mikkel Lund" <mmlu03@space.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Okay? Lykken er vel ikke at kører 70 km/t bag en golf II?

Jo - hvis du så hende der sad i Golfen... ingen grund til at overhale, så
ser jeg jo ikke hvor hun kører hen

Du har nok ikke læst mine tråde á 11/6-2007 og 1/8-2007.

Et kort referat er:
10/6-2007 brænder en motor af...
14 dage i pit, mens ombyggermaskine implementeres
1350km / 14 dage senere... knækkede en remstrammerbolt = motorhavari... igen
i går... efter 5 uger i pit; blev vogntøjet hentet hjem igen

Jeg bruger min bil meget... indenfor 14 dage har jeg haft den i et år... og
tiltrods for at den siden 10/6 kun har kørt små 1400km - så runder jeg
stadig 35.000km det første år.

--
Mvh Bjørn
Opel Vectra V6 Sport '99

Fra : Mikkel Lund

Dato : 17-08-07 10:17

Bjørn skrev:
> [...]
> tiltrods for at den siden 10/6 kun har kørt små 1400km - så runder jeg

Det ville være nemmer hvis du henviste til google groups, der er ikke så
mange der bruger cybercity.
14 dage for at sætte en motor i? Sidst jeg gjorde det tog det 14 timer.
Var den svær at skaffe.
Underligt at en remstrammerbolt skulle knække lige efter montering.
Var det opel du kørte?

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Bjørn

Dato : 17-08-07 10:21

> Det ville være nemmer hvis du henviste til google groups, der er ikke så
> mange der bruger cybercity.

Selv om jeg sidder på news.tele.dk nu - kan jeg sagtens bruge
cybercity-linket

> 14 dage for at sætte en motor i? Sidst jeg gjorde det tog det 14 timer.
> Var den svær at skaffe.

Jeg husker det som værende 14 dage - om det kun var 10 husker jeg ikke.

Nej, motoren var ikke svær at skaffe... Et af problemerne bestod i at finde
både en bil med trækkrog og en trailer :S
(pinligt for en nordjyde at sige det)...

> Underligt at en remstrammerbolt skulle knække lige efter montering.

Jaeh... den er en del af et tandremskit til V6-motoren... og jeg VED den var
spændt med korrekt moment :-/

> Var det opel du kørte?

Nej, jeg KØRER Opel

--
Mvh Bjørn
Opel Vectra V6 Sport '99

Fra : Jesper Juul

Dato : 17-08-07 11:45

Mikkel Lund skrev:

> Det ville være nemmer hvis du henviste til google groups, der er ikke så
> mange der bruger cybercity.

Øhh fisk?

Jesper

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-08-07 10:07

"Bjørn" <bjornopelpower.dk> skrev i en meddelelse

> Jo - hvis du så hende der sad i Golfen... ingen grund til at overhale, så
> ser jeg jo ikke hvor hun kører hen

Så skulle du jo netop have overhalet og stoppet hende.
Derefter spurgt hvor hun skulle hen.
Uanset svaret, så havde du jo et forslag parat: Hjem til dig )

> [...]
> og tiltrods for at den siden 10/6 kun har kørt små 1400km - så runder jeg

og så lyder Manfred Mann's Earth Band i mine ører:
'Bjørn is on the road again...........'

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i (stadig i pit

Fra : Robert Eriksen

Dato : 17-08-07 10:09

Bjørn wrote:
> Hej NG,
>
> Lige en hurtig update til denne tråd:
>
> Dette billede er taget i går eftermiddags..
> [...]

"... og da den fattige bondedreng endelige nåede enden af regnbuen fandt
han en gammel udkneppet Golf"

Se det var et rigtigt eventyr. Godnat, og sov godt

Fra : ShutEye

Dato : 17-08-07 12:22

> .. SÅ er min weekend reddet :D

Så må vi bare håbe at det bliver til lidt mere end en weekend :)

Fra : Bjørn

Dato : 17-08-07 12:38

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Så må vi bare håbe at det bliver til lidt mere end en weekend :)

Jep!

--
Mvh Bjørn
Opel Vectra V6 Sport '99