Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nyt grafikkort - skærm går i sort
Fra : Michael Nørgaard

Dato : 17-08-07 22:02

Hejsa,

Jeg har installeret et grafikkort - PNY GeForce 6200 256MB DDR2, PCI - i min
søns PC.
PC er en Dell Dimension 1100 - ingen AGP slot, derfor PCI.

Driver er installeret. Computeren startes op, windows starter op, men da den
skal skifte til billede med brugere på PC'en går den i sort. Harddisk osv.
kører videre, men skærmen er væk.........

Idéer til hvor jeg kan have bøffet????

vh
Michael

Fra : Hans

Dato : 17-08-07 23:49

Michael Nørgaard wrote:
> [...]
> da den skal skifte til billede med brugere på PC'en går den i sort.
> Harddisk osv. kører videre, men skærmen er væk.........

Har du valgt PCI som primært skærmkort i maskinens bios?

Hans

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 19-08-07 14:47

> Har du valgt PCI som primært skærmkort i maskinens bios?

Jaaa, det har jeg. Men problemet er vist løst - og det var vist ret banalt,
nemlig at der ikke kun skulle tilvælges PCI, men det oprindelige shared
skulle også disables - det ser ud til at være fixet.
Thanx ;)

Fra : Nicolai

Dato : 19-08-07 17:03

Michael Nørgaard wrote:
> [...]
> nemlig at der ikke kun skulle tilvælges PCI, men det oprindelige shared
> skulle også disables - det ser ud til at være fixet.

Hmm.. Blev det Getmore som leverede det nye?