gratis rumspil
Fra : Ukendt

Dato : 15-08-07 14:59

snublede lige over dette her( http://s1.darkpirates.dk/c.php?uid=16465 )
minder om gladiator

Fra : Peter T.

Dato : 15-08-07 23:37

nobody udviste en rettidig omhu og skrev:

> snublede lige over dette her( http://s1.darkpirates.dk/c.php?uid=xxxxx )
> minder om gladiator

Spade.

--
Peter T. - En god ven sagde "solidaritet er blevet et ord,
der står i en ordbog og ikke ret meget andet."

Husk det ved folketingsvalget til efteråret.

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-07 14:44

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> [...]
> der står i en ordbog og ikke ret meget andet."
>
> Husk det ved folketingsvalget til efteråret.

en masse flotte citater og en blændende argumentation fra peter hehe

Fra : Mads

Dato : 16-08-07 17:10

On Thu, 16 Aug 2007 15:44:28 +0200, "nobody" <--> wrote:

>en masse flotte citater og en blændende argumentation fra peter hehe

Jeg gir nu Peter ret.
Mage til lamt spil skal man lede længe efter.
Rumspil ! Ha ha ha ha ha ha

Fra : nobody

Dato : 16-08-07 20:18

> Jeg gir nu Peter ret.

ja jeg mener nu at Peters svar er typisk for storforbrugerne af
nyhedsgrupperne som tager et sprog til sig udelukkende baseret på at man
ikke kender hinanen og ikke behøver at se folk i øjnene.

Jo der er da et sted man snakker sådan .... på værtshuse

Fra : Mads

Dato : 16-08-07 20:27

On Thu, 16 Aug 2007 21:18:15 +0200, "nobody" <none@nobody.com> wrote:

>Jo der er da et sted man snakker sådan .... på værtshuse

Det skal jeg så ikke kunne udtale mig om. Kommer ikke slige steder.

Men spillet sucks altså bigtime. Forfærdeligt makværk der er
lavet bedre for 10 - 15 år siden.

mvh Mads

Fra : nobody

Dato : 17-08-07 07:47

> Men spillet sucks altså bigtime. Forfærdeligt makværk der er
> lavet bedre for 10 - 15 år siden.
mvh Mads

Ja jeg gir dig ret, det er noget skod, kan jeg da se efter et par dages
spil(hvis jeg spillede dagen lang som nogen gør ville det gå meget
hurtigere), ville da lige gi det en chance da jeg i sin tid har været glad
for Ogame.
MvH

Fra : Peter T.

Dato : 17-08-07 00:40

nobody udviste en mindre rettidig omhu og skrev:

> en masse flotte citater og en blændende argumentation fra peter hehe

Du fik nogle gratis points til din spillerprofil via din spam. Den slags
links var oppe og vende her i gruppen for 2-3 år siden og irritationen fra
andre af gruppens brugere var bestemt til at få øje på. Så spar mig for
din kæphøje facon og flet næbbet.

Fra : nobody

Dato : 17-08-07 07:34

Så spar mig for
> din kæphøje facon og flet næbbet.

SKÅÅÅL BØVS øhh skal du ha et par på låget ... nå jeg skrider den slags er
jo ikke til at tale med alligevel

Fra : Peter T.

Dato : 17-08-07 10:18

nobody udviste en rettidig omhu og skrev:

> SKÅÅÅL BØVS øhh skal du ha et par på låget

Der er intet mere latterligt end at trusler om et par på hovedet på nettet.
Hvordan vil du opsøge mig, hvis du endelig vil vabbe mig en? ;)

Fra : nobody

Dato : 17-08-07 13:22

> Der er intet mere latterligt end at trusler om et par på hovedet på
> nettet.
> Hvordan vil du opsøge mig, hvis du endelig vil vabbe mig en? ;)

haha godt forsøgt - bortset fra at jeg var gået ..... (forøvrigt forsøgte
jeg mig bare med lidt værtshusstemning) og se jeg gættede 100% rigtigt mht
at du er typen som svarer fx "SPADE" fordi du ikke skal se folk i øjnene
bagefter og nu gider jeg ikke snakke mere med dig ... "PLONK"

Fra : Bruno

Dato : 17-08-07 14:45

nobody wrote:

> haha godt forsøgt - bortset fra at jeg var gået .....

Du er da ikke for smart. Du var gået, men blamere dig så lige en ekstra
gang alligevel. LOL

> [...]
> at du er typen som svarer fx "SPADE" fordi du ikke skal se folk i øjnene
> bagefter og nu gider jeg ikke snakke mere med dig ... "PLONK"

Jeg synes Peter skulle tage og gøre TDC opmærksomhed på dine trusler,
det er jo til den slags de har adressen abuse@post.tele.dk

Fra : nobody

Dato : 17-08-07 16:02

> Du er da ikke for smart. Du var gået, men blamere dig så lige en ekstra
> gang alligevel. LOL

ja jeg må indrømme at det var for fristene når nu muligheden for at gi igen
en extra gang hehe

det er jo til den slags de har adressen abuse@post.tele.dk

åhhh nej vil i ikke godt lade være så skal jeg nok være sød og aldrig poste
ting som falder i selvudråbte netpolitifolks mishag !!

Fra : Peter T.

Dato : 18-08-07 01:52

nobody udviste en rettidig omhu og skrev:

> åhhh nej vil i ikke godt lade være så skal jeg nok være sød og aldrig
> poste ting som falder i selvudråbte netpolitifolks mishag !!

Bare rolig. Jeg orker ikke, at bruge abuse-adressen (især ikke hos TDC).
Det er meget sjovere, at kalde dig spade - især når du puster dig op og
lover flade på nettet, hvor du ikke har en jordisk chance for, at opstøve
mig. :)

Fra : Peter T.

Dato : 18-08-07 01:49

> haha godt forsøgt - bortset fra at jeg var gået .....

Nåh. dvs. at jeg skal grine ad dig mens du er online og læser med her?

> (forøvrigt
> forsøgte jeg mig bare med lidt værtshusstemning) og se jeg gættede
> 100% rigtigt mht at du er typen som svarer fx "SPADE" fordi du ikke
> skal se folk i øjnene bagefter

Æhh hvad?

og nu gider jeg ikke snakke mere med
> dig ... "PLONK"

Jeg mistænkte dig for, at være nybegynder på usenet, men så skriver du
"plonk". 99% af dem der skrev plonk for vel nok 6-8 år siden har helt
droppet det. Lige bortset fra dig? Først bliver jeg lovet et par på
skrinet... Dernæst bliver jeg plonket. Uha...
Nu må du altså skrive en en mail til mig (husk at fjerne GEBIS fra
mailadressen), så vi kan aftales hvor vi kan mødes! For du fortjener
faktisk, at få lov til at give mig et par på lampen med den energi du
lægger for dagen. :)

Fra : PerX ...

Dato : 20-08-07 19:46

In article <Xns99901C9DA66D4muh@127.0.0.1>, pinoc10@hotmail.GEBIScom
says...
> Jeg mistænkte dig for, at være nybegynder på usenet, men så skriver du
> "plonk". 99% af dem der skrev plonk for vel nok 6-8 år siden har helt
> droppet det. Lige bortset fra dig?

Og mig ;)

Fra : Bruno

Dato : 16-08-07 16:53