Det bliver stort
Fra : Riverwind

Dato : 16-08-07 21:31

stort, stort, stort
http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=19234

Og nu mangler vi bare koncert-datoerne.

Mvh Rasmus

Fra : Peter Heide

Dato : 18-08-07 01:09

"Riverwind" <riverwind@fjernmigheaven.dk> skrev i meddelelsen
news:46c4b406$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> stort, stort, stort
> http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=19234
>
> Og nu mangler vi bare koncert-datoerne.

Hmmm. Stort ? Lad os nu se.

Fra : aNdEr SaNd

Dato : 18-08-07 08:55

"Riverwind" <riverwind@fjernmigheaven.dk> skrev i en meddelelse
news:46c4b406$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> stort, stort, stort
> http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=19234
>
> Og nu mangler vi bare koncert-datoerne.
>
> Mvh Rasmus
Personligt syntes jeg, at det er større at Marilyn Manson kommer til DK i
december. Hver sin smag/lyst :)

Fra : Bruno

Dato : 18-08-07 20:28

Riverwind wrote:
> stort, stort, stort
> http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=19234
>
> Og nu mangler vi bare koncert-datoerne.

Lad os nu se. Dels om Bruce stadig holder til det, men også om en evt.
koncert i DK bliver et godt sted.

Man kan håbe det ikke bliver på en mark et sted, men stadig et rigtig
udendørs stadion som i 86 hvor det at en koncert var i Parken ikke
samtidig betød dårlig lyd, siddepladser og billet priser i de højere
luftlag.

Skal jeg vælge så er Gentofte stadion et godt bud, der er blevet holdt
nogle gode koncerter gennem tiden.

Mvh
Bruno (Der var på vej til Stockholm i sin tid, da der så pludselig blev
en koncert i Kbh og billetbureauet ydede den service at bytte billetten.)

Fra : Riverwind

Dato : 18-08-07 22:03

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> wrote in message
[...]
> [...]
> luftlag.
>
> Skal jeg vælge så er Gentofte stadion et godt bud, der er blevet holdt

Det har jeg desværre ikke oplevet, men jeg synes faktisk at Seeger Sessions
sidste år i Parken var med ok lyd. Omvendt ville det være noget lort, hvis
det ender på en mark i Horsens.
Og selvfølgelig holder han til det!

Rasmus