TV2Films hjemmeside
Fra : Morten Steen

Dato : 16-08-07 08:02

Føj, hvor er den elendig!

Man kan ikke overskue på deres ugeoversigt (mandag-søndag) om den hele tiden
går 6 dage frem, eller om det er den aktuelle uge der vises. Man kunne jo
f.eks. sætte datoer på ugedagene, så det var til at gennemskue.

Derudover kan man ikke søge på en specifik film, og finde ud af hvornår de
sender den igen. Hvor svært kan det være... f.eks. viste de "The Legend Of
Bagger Vance" i går, som jeg ikke lige fik genset/optaget. Jeg vil gerne
lige fange den næste gang, men kan jo så kun se 3-6 dage frem i deres
program.

Det er sgu sløjt for en filmkanal, at det ikke er lavet bedre.

Eller er det mig der ikke kan finde ud af at bruge deres hjemmeside?

Morten

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-08-07 10:28

Morten Steen wrote:
> [...]
> hele tiden går 6 dage frem, eller om det er den aktuelle uge der
> vises. Man kunne jo f.eks. sætte datoer på ugedagene, så det var

Hej Morten.

Sender lige et link til TV-Guide som jeg selv er meget glad for. Der
er i hvert fald datoer og man kan søge, så man får at vide når der
er genudsendelser. De står så allernederst på siden når du scroller
ned.

Du kan selv bestemme hvilke 8 stationer (max.) du vil have ind i
oversigten, hvis du klikker i links>egen opsætning oppe til venstre
på skærmen.

http://www.tvguide.dk/index.php?date=

--
Venlig hilsen Tove