Musikalske straffefanger....? ?
Fra : Erling Hansen

Dato : 15-08-07 22:17

Er der nogen der kan huske titlen på en aldeles herlig film om 4
straffefanger, der flygter fra fængslet, og skal igennem en masse
utrolige begivenheder. Filmen er særlig ved den aldeles dejlige musik -
masser af hilbilly/mountain blues. De ender med kunstige skæg som
berømtheder og starter et oprør i deres korrupte sydstatsby.
Titlen, please !
Mvh
Erling

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-08-07 22:21

Hej!

Erling Hansen wrote:
> [...]
> masser af hilbilly/mountain blues. De ender med kunstige skæg som
> berømtheder og starter et oprør i deres korrupte sydstatsby.

O Brother, Where Art Thou.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Erling Hansen

Dato : 16-08-07 09:39

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

> Hej!

> O Brother, Where Art Thou.
Helt Præcist! Tusind tak
erling

Fra : Thomas S

Dato : 18-08-07 11:32

On 16 Aug., 10:39, eh...@mail.dk (Erling Hansen) wrote:

> Helt Præcist! Tusind tak

Men de er kun 3.

Fra : Erling Hansen

Dato : 19-08-07 04:44

Thomas S <staermose@gmail.com> wrote:

> Men de er kun 3.

Tak for korrektionen. Har lige tået den på video af min søn og skal
fordrive en del af søndagen med at se og spole tilbage.