program til indretning
Fra : Jakob

Dato : 15-08-07 13:37

Hej!

Jeg søger et program hvor jeg kan modellere min lejlighed og mine møbler
i de rigtige størrelsesforhold for derefter at kunne "flytte" møblerne
rundt og se hvad der passer bedst.

Findes sådan et program?

Hilsen Jakob

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 15-08-07 14:16

On Wed, 15 Aug 2007 14:37:28 +0200, Jakob <jtonospam@mail.dk> wrote:

>Jeg søger et program hvor jeg kan modellere min lejlighed og mine møbler
>i de rigtige størrelsesforhold for derefter at kunne "flytte" møblerne
>rundt og se hvad der passer bedst.
>
>Findes sådan et program?

Det går de garanteret.
Jeg bruger selv Sketchup (http://sketchup.google.com) som er gratis i
privatudgaven og kan sådan noget. Selv om det er et stort projekt at gå
i gang med.
Der findes formentlig andre programmer som er hurtigere til at lave den
slags i.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : kep

Dato : 15-08-07 14:20

"Jakob" <jtonospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de rigtige størrelsesforhold for derefter at kunne "flytte" møblerne rundt

Prøv det dette program
http://www.boconcept.dk/Indret_med_Furnish®-64198.aspx