Gratis bil
Fra : Alex Pedersen

Dato : 15-08-07 07:57

Lige nu er Hertz billigst. Der kan man nemlig få en bil for kun kr 100
pr dag fra mandag til fredag og kr. 2,- pr. kilometer.
De har nemlig mange biler der er kommet retur fra sommer turister og
har ingen sted at parkere dem.
Men man skal ringe på 4013 8398 for at få denne særlige pris.
Tilbudet gælder frem til 15. september.

Fra : Henning

Dato : 15-08-07 08:56

On Tue, 14 Aug 2007 23:57:03 -0700, Alex Pedersen <aped@hertzdk.dk>
wrote:

> [...]
>har ingen sted at parkere dem.
>Men man skal ringe på 4013 8398 for at få denne særlige pris.

Aprilsnar? Selv om telefonnummeret tilhører Hertz, kunne det jo bare
være en practical joke. Det fremgår ingen steder på deres hjemmeside,
www.hertzdk.dk

Fra : N/A

Dato : 15-08-07 09:52

Fra : Brian

Dato : 15-08-07 09:52

Kåre wrote:

> Mon ikke den er god nok ???

At den adm. direktør (Alex Pedersen) for Hertz DK så sidder og spammer
nyhedsgrupper, er forhåbentlig ikke sandt...

/Brian

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-08-07 09:56

Brian skrev:

> At den adm. direktør (Alex Pedersen) for Hertz DK så sidder og spammer
> nyhedsgrupper, er forhåbentlig ikke sandt...

Det' da løgn!?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : N/A

Dato : 15-08-07 10:25

Fra : Alex Pedersen

Dato : 15-08-07 10:08

On 15 Aug., 10:56, "Hans Paulin \(6310\)" <m...@privacy.net> wrote:

> Det' da løgn!?
> --
> Med venlig hilsen
> Hanshttp://kortlink.dk/2hsd

Til de som har læser dette.
Det er en kæmpe fejl og indlæget er slette for længe siden.
Venligst se bort fra dette.
Beklager denne fejl.

Alex Pedersen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-08-07 10:14

Alex Pedersen skrev:

> Til de som har læser dette.
> Det er en kæmpe fejl og indlæget er slette for længe siden.
> Venligst se bort fra dette.
> Beklager denne fejl.

Helt okay!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Alex Pedersen

Dato : 15-08-07 10:16

On 15 Aug., 11:13, "Kåre" <kaareSletindtilsnab...@raffish.dk> wrote:

> Hmmm, ja, en google søgning siger godt nok noget lignende.
> Og hvis det er sandt, og ikke bare et uheldigt sammentræf, så er der
> skideballe...
>
> mvh
> Kåre

Kære Kåre

Dette er sket ved en kæmpe fejl.
Venligst se bort fra dette.

Fra : Alex Pedersen

Dato : 15-08-07 10:22

On 15 Aug., 11:15, Alex Pedersen <a...@hertzdk.dk> wrote:

> Kære Kåre
>
> Dette er sket ved en kæmpe fejl.
> Venligst se bort fra dette.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Jeg vil være glad hvis alle venligst vil slette deres indlæg vedr
dette.
På forhånd tak.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-08-07 10:25

Alex Pedersen skrev:

> Jeg vil være glad hvis alle venligst vil slette deres indlæg vedr
> dette.
> På forhånd tak.

De ligger alligevel til tid og evighed på google:

http://kortlink.dk/45kw
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Brian

Dato : 15-08-07 10:29

Hans Paulin (6310) wrote:

> De ligger alligevel til tid og evighed på google:
>
> http://kortlink.dk/45kw

Så du kommer i samme klub som stakkels Flemming, der bare ville have lidt
legetøj til ham og kæresten

/Brian

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-08-07 10:31

Brian skrev:

> Så du kommer i samme klub som stakkels Flemming, der bare ville have
> lidt legetøj til ham og kæresten

ROFL

Ved godt hvad jeg foretrækker!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Jim Steffensen

Dato : 15-08-07 10:39

Hva er det med Flemming for noget, har jeg da ikke læst nogle steder... link
??

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-08-07 11:14

Jim Steffensen skrev:

> Hva er det med Flemming for noget, har jeg da ikke læst nogle
> steder... link ??

http://kortlink.dk/45md
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-08-07 17:43

On Wed, 15 Aug 2007 12:13:34 +0200 "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> sent the following smoke signals:

>http://kortlink.dk/45md

Hvem er det nu han er i dag....er det ikke 'TT'?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Brian

Dato : 15-08-07 17:45

Hr. Jensen wrote:

> Hvem er det nu han er i dag....er det ikke 'TT'?

Såvidt jeg husker går han under "The Transporter" og bruger sin fritid på at
køre sin Nissan Almera på værksted

/Brian

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-08-07 22:36

Hr. Jensen skrev:

> Hvem er det nu han er i dag....er det ikke 'TT'?

Jeg tror han har lidt nok nu
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 15-08-07 22:56

"Hans Paulin \(6310\)" <me@privacy.net> skrev :

>Jeg tror han har lidt nok nu

sikker ? Husk lige hvilken gruppe vi befinder os i

--
Jan_stevns

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-08-07 22:57

jan@bygteknik.dk skrev:

> sikker ? Husk lige hvilken gruppe vi befinder os i

IMHO
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-08-07 07:08

On Wed, 15 Aug 2007 23:36:21 +0200 "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> sent the following smoke signals:

>Jeg tror han har lidt nok nu

Nej, de fandt forhåbentligt en dildo i mindre størrelse, så mon dog...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : -= JF =-

Dato : 15-08-07 23:24

Brian skrev:

> Så du kommer i samme klub som stakkels Flemming, der bare ville have lidt
> legetøj til ham og kæresten

Jo, men Flemmings indlæg var jo sjovt
Hvis det virkelig er direktøren der står bag starten af denne tråd er
det jo nærmest lidt små-patetisk

--
Mvh. John

Fra : Jesper Juul

Dato : 15-08-07 11:40

Alex Pedersen skrev:

> Jeg vil være glad hvis alle venligst vil slette deres indlæg vedr
> dette.
> På forhånd tak.

Du kender vist ikke det helt store til Usenet?

Jesper

Fra : -= JF =-

Dato : 15-08-07 23:22

Alex Pedersen skrev:

> Jeg vil være glad hvis alle venligst vil slette deres indlæg vedr
> dette.

Ja, det kan jeg fandeme godt forstå at du ville være glad for )))
Men dette er usenet, og her fanger bordet.

--
Mvh. John

Fra : Alex Pedersen

Dato : 15-08-07 16:23

On 15 Aug., 12:40, Jesper Juul <jesperj...@gmail.com> wrote:

> Du kender vist ikke det helt store til Usenet?
>
> Jesper

Det har du ret i, men det gør jeg NU.