Hurra! Flemming Hansen genopstiller ikke!
Fra : Henrik B.

Dato : 15-08-07 07:05

Hej.

Er jeg den eneste der klappede i mine små hænder, da Flemming Hansen
meddelte, athan ikke genopstiller til næste folketingsvalg?

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-08-07 08:09

On 15 Aug., 08:04, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:
> Hej.
>
> Er jeg den eneste der klappede i mine små hænder, da Flemming Hansen
> meddelte, athan ikke genopstiller til næste folketingsvalg?

Nej.
Bare træls det ikke skete inden Femern forbindelsen blev vedtaget.
Nu får han et tomt mindesmærke til mange mia.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KØBES: God men brugt 2WD diesel traktor med

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-08-07 08:54

Christian B. Andresen wrote:
> Bare træls det ikke skete inden Femern forbindelsen blev vedtaget.
> Nu får han et tomt mindesmærke til mange mia.

Du er opmærksom på at Rødby - Puttgarden sejler hver ½ time næsten hele
døgnet? "Tom" tror jeg næppe den bliver. Der er åbenbart andre en jyder
der kan se fidusen i at handle i DE. I hvert fald svenskere

--
vh
Torben

Fra : claus b.p.

Dato : 15-08-07 09:05

> Hej.
>
> Er jeg den eneste der klappede i mine små hænder, da Flemming Hansen
> meddelte, athan ikke genopstiller til næste folketingsvalg?

Jeg vil gerne gøre opmærksom på at det IKKE var Flemming Hansen der fik
bygget tomme motorveje til Frederikshavn og Hirtshals, men for en gangs
skyld prioriterede de hårdt belastede områder i Østdanmark istedet. Nu skal
vi bare have indført en kæmpe afgift på udenlandske biler der kører over
Sjælland, så kan selv Fehmernsund broen blive en fordel for Danmark.
Der har vel aldrig fandtes en trafikminister der var populær blandt alle,
ligesom der aldrig har været en chef for Rådet for Større Færdselssikkerhed
der har været populær, men respekt for at FH faktisk har siddet på posten
længere end de fleste (alle?) tidligere trafikministre.
Hvad får dig til at tro at hans afløser skulle blive mere populær? Kunne du
tænke dig Lykketoft eller Auken på den post? Så ville vi alle køre på cykel
(med cykelhjelm) inden længe.
Eller er det bare det sædvanlige brok, som alle politikere skal udsættes
for, blot fordi de er politikere?

/Claus
(Der ikke er politiker, men bilist, cyklist, gående og sejlende, - og hader
at benytte offentlig transport)

Fra : Ole Sørensen

Dato : 15-08-07 18:18

"claus b.p." <cbp33@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
du
> tænke dig Lykketoft eller Auken på den post? Så ville vi alle køre på

Faktum er ihvertfald at Flemming Hansen allerede har siddet længere end de
tre tidligere trafikministre tilsammen. I følge hvad jeg kan se, så nåede
Bjørn Westh, Sonja Mikkelsen og Jakob Buksti kun at sidde på posten i knapt
5 år, hvorimod Flemming Hansen allerede har siddet der i mere 5 år. Jeg
ville heller ikke blive forundret, hvis han er den trafikminister der har
siddet længst. Såvidt jeg husker, er gennemsnittet for en trafikminister
under 2 år (??)

Det kan man vel kun have respekt for. Bevares, der har da været optræk til
orkan et par gange, men det gik jo ikke bedre for f.eks. Sonja Mikkelsen.
Trafikministeriet er nok heller ikke det nemmeste ministerium at sidde i,
specielt ikke når det gælder det offentlige transportsystem.

Fra : 2rb1

Dato : 15-08-07 11:59

> Hej.
>
> Er jeg den eneste der klappede i mine små hænder, da Flemming Hansen
> meddelte, athan ikke genopstiller til næste folketingsvalg?

er det bare mig eller er der andre der sidder og venter på en forklaring på
hvorfor du klapper i dine små hænder.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-08-07 17:37

On Wed, 15 Aug 2007 08:04:39 +0200 "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk>
sent the following smoke signals:

>Hej.
>
>Er jeg den eneste der klappede i mine små hænder, da Flemming Hansen
>meddelte, athan ikke genopstiller til næste folketingsvalg?

Bare rolig, hvis Not Available får nok stemmer ved næste folketingsvalg,
så har jeg ladet mig fortælle at La CouroSell-kongen lurer på tjansen.

Og skal du se hvad uduelighed er for noget...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Henrik B.

Dato : 18-08-07 19:02

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Bare rolig, hvis Not Available får nok stemmer ved næste folketingsvalg,
> så har jeg ladet mig fortælle at La CouroSell-kongen lurer på tjansen.
>
> Og skal du se hvad uduelighed er for noget...

*GYYYYYYYYYYYYSSSSSSS*

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : alexbo

Dato : 18-08-07 20:42

"Henrik B." skrev

> Er jeg den eneste der klappede i mine små hænder, da Flemming Hansen
> meddelte, athan ikke genopstiller til næste folketingsvalg?

Det må du bedst selv vide, det vil være noget vanskeligt for os andre at
klappe i dine
hænder uden du opdagede det.

Efter min mening har de sidste 30 års trafikministre gjort mere for bilismen
end de forudgående 100 års.

Motorvej og broer spredt med løs hånd ud over det ganske land, jeg har svært
ved at se det kunne have været gjort bedre.

Hvilken trafikminister vil du gerne have tilbage?

mvh
Alex Christensen