Logon krav i Vista efter dvale
Fra : News

Dato : 16-08-07 15:35

Hej alle,

Jeg har en pc med Vista Home Premium, men jeg kan skisme ikke få den til
automatisk at starte i logon-billedet efter dvale.

Jeg har oprettet tre brugere på computeren, hvoraf de to har kodeord.

Når computeren har været slukket fungerer det fint.

Hvor er det ligge fluebenet skal sættes ???

/Henrik Platz, Varde

Fra : Kent Friis

Dato : 16-08-07 15:39

Den Thu, 16 Aug 2007 16:34:45 +0200 skrev News:
> Hej alle,
>
> Jeg har en pc med Vista Home Premium, men jeg kan skisme ikke få den til
> automatisk at starte i logon-billedet efter dvale.
>
> Hvor er det ligge fluebenet skal sættes ???

I dk.edb.system.ms-windows

Mvh
Kent

Fra : Henrik Platz

Dato : 16-08-07 15:46

Fantastisk hurtigt svar, jeg vidste ikke det var så nemt

Jeg prøver lykken der.