Digital Signatur på su.dk ved Vista? Virke~
Fra : lekan81@gmail.com

Dato : 16-08-07 15:29

Hej

Jeg skal ind på SU.dk og jeg kan simpelthen ikke få adgang. Jeg har
downloadet det JAVA og jeg har sat dem som "Websider, du har tillid
til" Men så begynder den at downloade det Java applet og den kommer
til 98% også sker der bare ikke.

Nogle som kan hjælpe mig videre?

På hånd tak

Michael

Fra : Michael Zedeler

Dato : 16-08-07 20:33

lekan81@gmail.com wrote:
> [...]
> downloadet det JAVA og jeg har sat dem som "Websider, du har tillid
> til" Men så begynder den at downloade det Java applet og den kommer

Har du skrevet til su.dk?

Mvh. Michael.