Nyt AGP grafikkort
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-08-07 16:28

Af og til spørger nogen om nye AGP grafikkort og her er et interessant et,
http://www.tcmagazine.com/comments.php?shownews=15742&catid=2

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd
Tårerne fra din mail får hængslerne i min postkasse til at ruste

Fra : J

Dato : 16-08-07 09:04

On Wed, 15 Aug 2007 17:27:50 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<duer-ikke@gromit.dk> wrote:

>Af og til spørger nogen om nye AGP grafikkort og her er et interessant et,
>http://www.tcmagazine.com/comments.php?shownews=15742&catid=2

Ja, ok
DX10 på et agp kort er ganske sjældent. Men det er ikke sagen at hælde
Vista på en ældre PC med AGP måske. Så hvad skal vi med det ?

mvh

John

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 16-08-07 09:12

J wrote:
> Ja, ok
> DX10 på et agp kort er ganske sjældent. Men det er ikke sagen at hælde
> Vista på en ældre PC med AGP måske. Så hvad skal vi med det ?

Der findes også nye bundkort med AGP.

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=216387
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=255333

Jesper Poulsen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-08-07 11:21

"J" <johnknuhtsenSP@Mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, ok
> DX10 på et agp kort er ganske sjældent. Men det er ikke sagen at hælde
> Vista på en ældre PC med AGP måske. Så hvad skal vi med det ?

Nu kommer der også DX10 kort til PCI bussen (måske til flerskærms puttere),
så der må jo være et behov/formodet efterspørgelse efter det
http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=14252