Søren Ryge
Fra : Aksel

Dato : 08-07-01 21:03

For 2 uger siden viste han en plante i sin havestue, den voksede hen langs
glastaget og ranker af den hang ned , hvad er det for en plante?
Og hvorfor siger han aldrig noget on plantesorter?

MVH Aksel

Fra : SEB

Dato : 08-07-01 22:24

Aksel skrev:

> For 2 uger siden viste han en plante i sin havestue, den voksede hen langs
> glastaget og ranker af den hang ned , hvad er det for en plante?

Jeg mener bestemt, det var en vinplante han viste hvordan man
skulle udtynde. Men ellers har han jo flere forskellige
klematiser i sin havestue.

> Og hvorfor siger han aldrig noget om plantesorter?

Det synes jeg nu også han gør - men nogle gange kunne jeg også
godt tænke mig endnu flere oplysninger.
--
Venlig hilsen
SEB

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 15-07-01 23:30

> Det synes jeg nu også han gør - men nogle gange kunne jeg også
> godt tænke mig endnu flere oplysninger.
> --
> Venlig hilsen
> SEB

Jeg var ved helt at afskrive ham, idet det nærmest virkede som om han var i
en krig m o d sin have og det hele gik ud på at vise en masse modtræk og
mislykket avl. Måske det går hen og bliver en haveudsendelse igen. Det var
rart om vi kunne skrive til ham, har han en postkasse han reagerer på?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 16-07-01 07:52

"Preben Riis Sørensen" wrote:

> [...]
> mislykket avl. Måske det går hen og bliver en haveudsendelse igen. Det var
> rart om vi kunne skrive til ham, har han en postkasse han reagerer på?

Hvad med at skrive til DR, att. Søren Ryge Petersen? Tror du ikke de kan
finde ud af at sende posten videre til ham?

--
Kristian Damm Jensen | Feed the hungry. Go to
kristian-damm.jensen@capgemini.dk | http://www.thehungersite.com

Fra : Brian

Dato : 16-07-01 12:32

> Det var rart om vi kunne skrive til ham, har han en postkasse han reagerer
på?

Søgning på : http://www.dr.dk/omdr/kontakt/telefon/telefon_bog.asp gav
følgende :

Søren Ryge Petersen TV-P REDAKTION 2 Århus sryg@dr.dk 8739 7226

mon ikke han reagerer på den e-mail adresse ?.

/Brian.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 16-07-01 17:38

> [...]
>
> Søren Ryge Petersen TV-P REDAKTION 2 Århus sryg@dr.dk 8739 7226
>
> mon ikke han reagerer på den e-mail adresse ?.

Det var da fint, tak for det Brian. Det må så komme an på en prøve om han
læser breve. Var det ikke en ide at vi gik ham lidt på klingen? Jeg vil
lægge ud med at spørge ham om det med auberginerne, og så ved den lejlighed
kommentere haveudsendelserne.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Brian

Dato : 17-07-01 09:03

> [...]
>Var det ikke en ide at vi gik ham lidt på klingen? Jeg vil
> lægge ud med at spørge ham om det med auberginerne, og så ved den

Lad os høre hvad reaktionene bliver, hvis der da ellers kommer nogen fra ham
?.

/Brian