Familie camping pladser ved uerodisney
Fra : Peter Laursen

Dato : 08-07-01 20:45

Hjælp mig med at finde en god familieplads nær/ eller ved euro disney
gode råd modtages med stor glæde.

Peter Laursen
lyksholm@post.tele.dk

Fra : kskov

Dato : 09-07-01 22:38

Hej
Der findes en plads har tilknytning til Disney, som er mægtig god. Der er
gratis badeland, heste m.m. og er der er super sanitære faciliteter. Pladsen
hedder David Crocked og ligger ca 6 km fra Disney.

Hilsen
Karsten Skov

Fra : Lars Lund

Dato : 10-07-01 07:57

Den er god, men dyr. I 99' betalte vi ca. 450 DKR. pr. døgn for 2v og 2b. Dette
inkluderer adgang til et fortrinligt vandland.

mvh.
lars

Fra : Miros

Dato : 16-07-01 23:01

I oktober 2000 boede vi på camping "L'espace loisirs" i Jablines-Annet, som
ligger kun 9 km stik nord fra Euro-disney ved en sø og med mange
faciliteteter. Prisen var kun 110 fr. for 2 v. og 2 b. i Autocamper. Meget
anbefalelsesværdigt.

vh
Martin