Analmassage
Fra : Carsten

Dato : 08-07-01 20:25

Et andet NG-medlem spurgte om temaet Dildo-er og Analmassage. Mit svar er:

Hej XXX, jeg er glad for alle reaktioner over oplægget om Analmassage, men
da jeg mener, at alle NG-medlemmer skal have adgang til diskussionen, sender
jeg dette som et NG-bidrag under overskriften "Analmassage".

Du spurgte efter den oprindelige tekst fra tidskriftet Tidens Mand. Her er
den:

Hej til alle, som læser denne brevkasse.
Jeg er en mand på 42 år, som har haft et lidt "søvnigt" sexliv med min kone,
indtil vi begge uafhængigt af hinanden anskaffede forskellige "legetøjer"
til at give mere kulør. Min kones er en traditionel dildo med motor og
batterier. Men mit er en analdildo ! Og den har givet mig adgang til
oplevelser, jeg ikke troede var opnåelige. Den er sort og oversået med
kraftige blodårer. Når jeg kører den ind og ud lige så hurtigt, som en mand
ville bolle en dame, stiger lykkefølelserne helt op i hårrødderne eller ned
til fodsålerne; alt efter hvordan jeg bevæger den. Følelsen er så
berusende....man skal have prøvet det selv. Det er ikke en følelse, der
skriger efter orgasme; derimod en "mæt" og "storslået" fornemmelse, som
lader een flyde hen og nyde det.
Selvfølgelig kræver det en del øvelse (man skal kunne slappe af i
analområdet) og man finder sikkert heller ikke den passende dildo i den
første forretning, men hvis man er tålmodig, får man check på det, og så er
der intet bedre. Også når min kone pirrer mig med en finger omkring åbningen
eller 1/2 cm inde, er det himmelsk. Jeg kan ligge i timevis og nyde det,
indtil hun næsten får krampe i hånden
Om det kan kaldes erotik eller massage er egentlig ligemeget; bare det
virker.
Slut på artiklen.

Du skriver, at din kone ved alt om dine "sydsler" men ikke har set dit
legetøj og ikke deltager i legene. Hvis hun ikke vil, er der måske et tabu
omkring urenhed på spil. Jeg klarede problemet ved at anskaffe
latex-handsker fra materialiesten (tynde handsker til medicinske
undersøgelser) og i øvrigt opfordre hende til ikke at være hæmmet og
indeklemt. Nu giver hun mig (gerne) analmassage. Mere vil hun ikke gå med
til, men det er også O.K.for mig. Egentlig havde hun ikke brug for
handskerne, for jeg skyller altid grundigt med vandslangen, før legen
starter, og endnu har der ikke være ubehagelige overraskelser. Nogle
personer fraråder brugen af vandslangen, men jeg praktiserer det uden nogen
form for problemer.

Angående den store dildo: det er ikke altid, at jeg kan få dens 48 cm ind.
Nogen gange vil den bare ikke, andre gange smutter den som i olie. Nu vil
jeg have en, der er endnu længere og ca. 1 cm tykkere. De er bløde og glatte
og dejlig afrundnede, så jeg ser ingen fare for liv og levned. Jeg vil
skaffe den der, hvor jeg købte dens forgænger: i en forretning i Istedgade i
København.

Jeg kan berette om, at min grund er blevet indhegnet, så der absolut ikke
kan kigges ind fra naboerne eller vejen. For mig giver det en ekstra
dimension at lege udendørs i bagende solskin i stedet for et aflukket
badeværelse. Skønt !

Slut for nu, for der skal være ammunition til overs til senere.
Hilsen
Carsten

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 08-07-01 22:34

"Carsten" <wagnercarsten@gmx.de> skrev i en meddelelse news:3b48b2dd$0$43277

> Angående den store dildo: det er ikke altid, at jeg kan få dens 48 cm ind.
> Nogen gange vil den bare ikke, andre gange smutter den som i olie.

Ærlig talt. Det kan altså ikke være sundt det der. Hvad med at læse noget
Prince Valiant eller så? Ok - gør som du vil, men jeg synes altså det lyder
lidt langt ude. Men det er vel sten og glashus om igen [jeg fortæller
ikke hvad jeg dyrker, ævbæv]

Fra : Carsten

Dato : 10-07-01 19:11

Hør lige her, David:
Jeg giver dig det råd, ikke st spille idiot overfor offentligheden. Det
giver bagslag, når du mindst af alt venter det.
Carsten