Navn på Hawaii-band
Fra : Anders Hansen

Dato : 14-08-07 16:51

Det her er måske lidt langt ud, men:

Jeg søger navnet på en gruppe,der spiller hawaii-musik. Bandet er fra
50'erne eller 60'erne og hedder noget i retning af "Hawaii Kikis".
Google har ikke hjulpet, selv om jeg også søgte på "Waikiki", der
åbenbart er en strand derovre...

Er der nogen, der kan hjælpe?

Mvh.
Anders

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-08-07 17:33

"Anders Hansen" <hansen.anders@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Den gruppe du søger hedder " The Waikiki's " og jeg tør næsten gætte, at du
også tænker på nummeret Hawaii Tattoo, som jo nok er deres mest kendte.

M.V.H....Benny..

Fra : Michael Lund

Dato : 14-08-07 17:48

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> du
> også tænker på nummeret Hawaii Tattoo, som jo nok er deres mest kendte.

Og den er så her http://www.youtube.com/watch?v=HTMqIkgS79o

Mvh.
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-07 07:41

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> wrote in message

> Og den er så her http://www.youtube.com/watch?v=HTMqIkgS79o

Hvilken grufuld mishandling af et Hammond

/Alex

Fra : Anders Hansen

Dato : 15-08-07 14:39

On 14 Aug., 18:33, "Benny Mortensen" <in...@brugbar.dk> wrote:
> Den gruppe du søger hedder " The Waikiki's " og jeg tør næsten gætte, at du
> også tænker på nummeret Hawaii Tattoo, som jo nok er deres mest kendte.
>
> M.V.H....Benny..

Hej Benny,

Mange tak for det. Ved du, hvor jeg kan få fat i noget af deres musik?

Mvh.
Anders

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-08-07 15:26

> [...]
>
> M.V.H....Benny..

Hej Benny,

Mange tak for det. Ved du, hvor jeg kan få fat i noget af deres musik?

Hej Anders

Uha, det er mange år siden, jeg har set noget med dem. Jeg har LP'en Hawaii
Tattoo, og mig bekendt, er den et genoptryk, og min LP er fra 1970... Så det
er næppe det store udvalg man finder med dem i butikkerne.

Men du kan jo prøve at skrive til min mail, så kan vi måske finde ud af
noget.

M.V.H....Benny..
Som hedder isfugl på hotmail

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 15-08-07 15:34

On Wed, 15 Aug 2007 06:38:43 -0700, Anders Hansen
<hansen.anders@yahoo.dk> wrote:

>Hej Benny,
>
>Mange tak for det. Ved du, hvor jeg kan få fat i noget af deres musik?
>
>Mvh.
>Anders

Jeg har en single med følgende 2 numre i kælderen:
Waikiki welcome
Hawai Tattoo

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Michael

Dato : 16-08-07 23:31

Hej,

Du kan købe en cd på www.amazon.de med intet mindre end 32 af deres
melodier. Det har jeg selv gjort, da jeg også er ret vild med "Hawaii
Tattoo"

De er i øvrigt tyske.

/M.

Fra : Anders Hansen

Dato : 20-08-07 07:56

Hej igen og mange tak for rådene,

Jeg har nu reserveret den på bibliotek.dk, så jeg lige kan høre cd'en
igennem før jeg køber den. Men når den nu er på cdon.com, så skal den
jo næsten hjem :) Jeg så forresten på wikipedia, at bandet kom fra
Belgien og ikke Tyskland.

Mvh.
Anders