opgradering
Fra : reno

Dato : 14-08-07 13:38

Jeg har en twist med en kammerat, som siger at hvis man køber en

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-08-07 13:43

"reno" <leomastek@mail.tele.dk> crashed Echelon writing

> Jeg har en twist med en kammerat, som siger at hvis man køber en

I har begge. Jeg har set i forbindelse med Norton Internet Security renewal
at man blev opgraderet, og dermed fik nye seriekode samt ny installer.

Dog vil det sikkert være i strid med EULAen.

--
Bjarke Andersen

Fra : reno

Dato : 15-08-07 13:03

Tak for svaret, man kan godt bruge en opgraderingspak, det kostede mig lige
en 6 pack til vennen.
Mange tak for svaret.
fortsat god dag.
mvh. reno