BF 2 og unlock af nye våben. søger lidt hj~
Fra : Lean

Dato : 14-08-07 13:30

har 4 unlock points lige nu, eller rettere 3. har den våben med sniper scope
til medics. men vil gerne have en ny sniper. Ved bare ikke hvilken jeg skal
tage. Håber der er nogle der kan hjælpe.
Har søgt på nettet, men har endnu ikke kunnet finde nogle gode sider der
fortæller om de enkelte upgrades.
Skal siges jeg har købt BF2: special forces også

Regards Lean

Fra : Bufferzz

Dato : 14-08-07 14:03

http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/

Jeg har alle unlocks og jeg vil anbefale dig:
begge SpecOps unloks og de 2 Assault unloks

Fede scopes på alle 4

Jeg vil fra råde dig de 2 Antitank og de 2 Engineer våben

Fra : Brian Lund

Dato : 14-08-07 17:22

> Jeg har alle unlocks og jeg vil anbefale dig:
> begge SpecOps unloks og de 2 Assault unloks
>
> Fede scopes på alle 4

G3 har intet scope og kun 20 skud i magasinet! - Til gengæld gør den meget
skade og er rimeligt præcist, så længe du bruger enkeltskud - jeg brugte den
meget engang men jeg er ikke så vild med selve assault klassen så bruger den
ikke meget længere...

> Jeg vil fra råde dig de 2 Antitank og de 2 Engineer våben

Jeg er ikke helt enig, shotgun'en til antitank er meget anvendelig til
closecombat, især da man kan reloade én patron ad gangen uden at spilde et
helt magasin. Og P90 har jeg haft stor glæde af, især da den har 50-skuds
magasin!

De to engineer våben bruger jeg næsten aldrig, kun når jeg spiller MEC
engineerr for deres standard våben er sgu for ringe ;)

Brian

Fra : Bjarne K.

Dato : 14-08-07 14:25

"Lean" <Leanolsen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> fortæller om de enkelte upgrades.
> Skal siges jeg har købt BF2: special forces også

Synes ikke der er så meget forskel på Medic L85a1 og så f.eks SpecOps Scar/L
eller Assult F2000, den sidste har selvf grantkaster (som jeg dog ikke kan
finde ud af at bruge)

Synes heller ikke at der er det helt vilde at komme efter som sniper. (min
favorit sniper er Kinas Type 88)

Modsat bufferz kan jeg godt lidt Engineer's Jackhammer. Den kan vælte en
Elefant, hvis man er tæt nok på. Jeg spiller næsten altid Engineer så det..

Bjarne K.

Fra : Brian Lund

Dato : 14-08-07 17:02

> [...]
> finde ud af at bruge)
>
> Synes heller ikke at der er det helt vilde at komme efter som sniper. (min

M95 gør meget mere skade på køretøjer og kan skyde igennem de ellers
skudsikre ruder på f.eks. kamphelikopteren - men jeg bruger den næsten
aldrig selv såh! - L96 er bare mere præcis synes jeg, men det er måske bare
mig, den bruger jeg meget...

Brian

Fra : Hagar

Dato : 14-08-07 14:49

"Lean" <Leanolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fortæller om de enkelte upgrades.
> Skal siges jeg har købt BF2: special forces også

Fuldt ud til sidste våben syntes jeg spec. ops er fed, men som Bjarne
skriver, så er Jackhammeren fed, men er du til sniper, så glæd dig til den
sidste i rækken, den rammer bare. I øjeblikket spiller jeg dog mest som
ingeneer, men det er fordi jeg er forgabt i Tampa

Hagar

http://bf2s.com/player/77012924/

Fra : Lean

Dato : 14-08-07 14:53

har points nok til at unlocke 3 våben mere. ved bare ikke hvilke jeg skal
tage

plus er der nogle der kender nogle gode serverer uden mand behøver bære pro
?

Fra : Bjarne K.

Dato : 14-08-07 15:15

> har points nok til at unlocke 3 våben mere. ved bare ikke hvilke jeg skal
> tage
>
> plus er der nogle der kender nogle gode serverer uden mand behøver bære
> pro ?

http://boomtown.net/da_dk/ Har en masse BF2 servere. Der er dog sjældent
nogen der spiller andet end wake island. Man kan godt spille uden at være
city member, men bliver dog smidt af, hvis serveren er ved at være fuld.

Ellers er der Tv2.no og ?

Synes nu aldrig jeg har været pro, og har alligevel klaret mig nogenlunde,
undtagen lige de første par år

Bjarne K.

Fra : Hagar

Dato : 14-08-07 15:37

> [...]
> tage
>
> plus er der nogle der kender nogle gode serverer uden mand behøver bære

Du skal først og fremmest vælge servere med en lav ping, jo lavere jo bedre,
og så er det også godt at gå efter de servere hvor der ikke er så mange på,
så er der flere point at hente pr. omgang. Tyske, engelske, norske og
svenske servere har lidt under mine besøg, og det går fint

Hagar

Fra : Lean

Dato : 14-08-07 14:56

tror det bliver begge snipere. den med mand kan gå igennem panser på vogne
tiltaler mig, plus den anden skulle sigte godt. det sidste point bliver nok
det til spec ops

Fra : Brian Lund

Dato : 14-08-07 17:00

> [...]
> tiltaler mig, plus den anden skulle sigte godt. det sidste point bliver

Den (M95) kan ikke gå igennem panseret! Men den kan skyde igennem glasset på
f.eks. kamphelikopterne, det kan ingen af de andre... - Det er SVÆRT at
skyde piloten ud af en helikopter, men det er SÅ fedt når det sker! :)

Brian

Fra : Hagar

Dato : 15-08-07 12:05

> [...]
> f.eks. kamphelikopterne, det kan ingen af de andre... - Det er SVÆRT at
> skyde piloten ud af en helikopter, men det er SÅ fedt når det sker! :)

Nu har jeg snart rundet 1000 timer i spillet, og det er kun lykkedes mig 2
gange at pille den pilot ud af sædet, men som du selv skriver, det er SÅ
fedt når det sker.

Hagar