Sælge en Warcraft Account / købe
Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 14-08-07 10:47

Hej

Jeg har World of Warcraft og elsker spillet. Bruger egentlig ufattelig
meget tid på det, hvilket nogen gange næsten er skræmmende.

Indimellem hører man om spillere der køber andre karakterer fra konti
der nedlægges. Jeg ved det ikke er tilladt at købe/sælge men hvad med at
overføre en karakter fra en konto til en anden uden at det er køb/salg
må man det?

Problemet er aktuelt, da vi i huset har 2 konti: min og min kones. Min
kone har nogle høje levels karakterer som vi nødig vil miste, år hun
engang i nær fremtid vælger at stoppe hendes konto. Så vil vi overføre
dem til min (mod det gebyr det koster) for at have dem opmagasineret til
evt senere brug.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 14-08-07 19:02

On Tue, 14 Aug 2007 11:46:52 +0200, Jesper Mehlsen
<jespermehlsenFJERNDETTE@gmail.com> wrote:

> [...]
>engang i nær fremtid vælger at stoppe hendes konto. Så vil vi overføre
>dem til min (mod det gebyr det koster) for at have dem opmagasineret til

Det kan desværre ikke lade sig gøre. Men du kan "fryse" en konto, jeg
ved faktisk ikke hvor lang tid. Jeg holdt en pause for et stykke tid
siden og glemte alt om det og mit gamecard udløb og så blev min konto
automatisk "frosset". Jeg vil foreslå at du undersøger på det
officielle site hvor lang tid du kan fryse kontoen.
--
<Spearmint Kodo>
http://www.spearmint-kodo.eu/

Fra : PerX ...

Dato : 15-08-07 00:31

In article <46c17a0e$0$90263$14726298@news.sunsite.dk>,
jespermehlsenFJERNDETTE@gmail.com says...
> [...]
>
> Indimellem hører man om spillere der køber andre karakterer fra konti
> der nedlægges. Jeg ved det ikke er tilladt at købe/sælge

Det er det ikke ifølge deres regler, hvis de opdager det, bliver de
lukket permanent.

> men hvad med at
> overføre en karakter fra en konto til en anden uden at det er køb/salg
> må man det?

Spørgsmålet er nærmere: Kan man det :)

> Problemet er aktuelt, da vi i huset har 2 konti: min og min kones. Min
> kone har nogle høje levels karakterer som vi nødig vil miste, år hun
> engang i nær fremtid vælger at stoppe hendes konto.

Sin konto ;)

> Så vil vi overføre
> dem til min (mod det gebyr det koster) for at have dem opmagasineret til
> evt senere brug.

Du kan ifølge reglerne overføre en figur fra en konto til en anden konto
HVIS de begge ejes af samme person. Dvs, hvis de begge står i dit navn
så burde du kunne gøre gøre det. Du går ind på hjemmesiden og bestiller
en overflytning der - så går der adskillige dage inden nogen manuelt
chekker kontierne for at se om man nu også tror på det er samme person.

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 15-08-07 12:46

PerX ... skrev:

> [...]
> en overflytning der - så går der adskillige dage inden nogen manuelt
> chekker kontierne for at se om man nu også tror på det er samme person.

Hmm.. tjae. Vi er gift og ejer vel nærmest de konti sammen. Jeg vil
ihvertfald rette henvendelse til Blizzard ent. angående en overflytning.

Tak for input :)

Hilsen Jesper

Fra : PerX ...

Dato : 17-08-07 00:36

In article <46c2e77f$0$90274$14726298@news.sunsite.dk>,
jespermehlsenFJERNDETTE@gmail.com says...

> Hmm.. tjae. Vi er gift og ejer vel nærmest de konti sammen. Jeg vil
> ihvertfald rette henvendelse til Blizzard ent. angående en overflytning.

Det er ikke mig du skal overbevise ;) Det er nok nærmere hvad der står
af navne, men held og lykke :)

> Tak for input :)

Det var så lidt.