spil sælges
Fra : Tommy Rasmussen

Dato : 13-08-07 07:48

hejsa alle

jeg har 16 pc spil som jeg gerne vil af med, da jeg ikke vil spille dem mere
(er kørt træt i dem )

1 serious sam 2 3d skydespil
2 duke nukem ( manhattan project ) 3d skydespil
3 fredom fighter 3d skydespil
4 comman & conquer ( renegade ) 3d skydespil
5 ultimate quake 1 2 3 3d skydespil
6 max payne 3d skydespil
7 chrome 3d skydespil
8 chris sawyer´s (locomotion )
9 global operations ( krigsspil ) 3d skydespil
10 ironstorm ( krigsspil ) 3d skydespil
11 outcast 3d skydespil
12 deus ex invisible war 3d skydespil
13 pariah 3d skydespil
14 tom clancy´s ghost recon 3d skydespil
15 zax the alien hunter 3d skydespil
16 rollecoaster tycoon 3

jeg mener godt at jeg kan sælge dem for 30 kr. stk eller 350 for alle

sammen, og skal de sendes med post danmark betaler køberen fragten

i er også velkommen til at hente den selv jeg bor i odense sø

i kan kontakte mig på min email adrs. pongo@galnet.dk

hilsen

tommy rasmussen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-08-07 11:59

Tommy Rasmussen wrote:
> jeg har 16 pc spil som jeg gerne vil af med, da jeg ikke vil spille dem mere

Har du prøvet i en markedsgruppe?

Jesper Poulsen

Fra : Dopedog

Dato : 13-08-07 12:18

[SNIP]

Prøv dk.marked.privat.spil.computer

Fra : Martin Hughes

Dato : 13-08-07 13:59

> tommy rasmussen har 16 pc spil, som han gerne vil af med.

Hehe den stakkel, måske man skulle copy/paste den liste ind i den rigtige
gruppe, så spare han selv bøvlet!

Du kan evt også bruge denne side www.brugtespil.dk

mvh martin

Fra : Tommy Rasmussen

Dato : 19-08-07 08:02

hejsa alle

de er solgt

hilsen tommy

Fra : Kim2000

Dato : 19-08-07 08:43

"Tommy Rasmussen" <pongo@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa alle
>
> de er solgt

Ja, og det var mig der købte dem, da jeg modtog dem og pakkede dem ud, kom
jeg til at tænke på, at det er fjollet, at man ikke gør det mere, altså
sælger de spil man har spillet sig mætte i og smider resten ud, jeg tror jeg
har de første 100 spil der bare ligger for at ligge. Måske var der nogen
andre der kunne få glæde af dem? Men af en eller anden grund er jeg så
bekymret for at sælge dem, tænk nu hvis man pludselig fik lyst til at spille
Civilization 1, som man bare ikke har haft installeret de sidste 10 år og
tænk nu hvis Serious Sam liiiige skulle have en omgang mere, tiltrods for
man aldrig så meget som overvejer det mere. Jeg tror skisme jeg får lavet en
liste og solgt nogle af dem og smider resten ud, de ligger bare og fylder.

Jeg skal nok lade være med at sætte listen her i forumet

mvh
Kim

--
På DaMat er der masser af gratis hæfter
Din Computer 45 er udkommet

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 19-08-07 12:18

Tommy Rasmussen wrote:

> de er solgt

Who cares?
Det er ikke en markedsgruppe...

Jesper Poulsen

Fra : Mjallow

Dato : 19-08-07 18:03

> Who cares?
> Det er ikke en markedsgruppe...
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

host "narrøv" host

Fra : Peter T.

Dato : 19-08-07 20:03

Mjallow udviste en mindre rettidig omhu og skrev:

> host "narrøv" host

Velkommen til usenet. Her er grænserne heldigvis lidt skarpere end på
diverse nybegynderforaer på http-siden.

--
Peter T. - En god ven sagde "solidaritet er blevet et ord,
der står i en ordbog og ikke ret meget andet."

Husk det ved folketingsvalget til efteråret.