vejfinding i norge ?!
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 08-07-01 18:48

Hej NG

Er der nogen der har kendskab til noget lignende kraks.dk, bare en for Norge
?

--
M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-07-01 23:44

SmaRTrxxv <smartrxxv@hotmail.com> skrev:> Hej NG

> Er der nogen der har kendskab til noget lignende kraks.dk, bare en for
Norge
> ?

Hvad med Shell Geostar? (husker ikke lige url, men søg på <www.google.com>,
så finder du det nok)

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Morten Christensen

Dato : 08-07-01 23:52

www.shellgeostar.dk måske?

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 09-07-01 00:01

SmaRTrxxv" <smartrxxv@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogen der har kendskab til noget lignende kraks.dk, bare en for
Norge
> ?

efter laaaaaaang tid på nettet har jeg endelig fundet en selv.....

http://www.statkart.no/visveg/

Håber at den kan være andre til nytte.....

Thore

Fra : Buck

Dato : 09-07-01 08:44

www.mapquest.com