Fodhvilere til GSX-R 400
Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 08-07-01 17:42

Hejsa

Er der nogen af jer, der har erfaring med, om fodhvilerne fra nogle af
Suzuki's andre modeller passer på GSX-R 400? Plejer der at være stor
forskel modellerne i mellem? (Jeg mangler et ekstra sæt til banebrug,
hvor der skal skæres et stykke af.)

--
Susanne

GSX-R 400 R
What matters is not the size of the machine but the skills of the rider

Fra : ¯`·.¸J@nner¸.·´¯\)

Dato : 08-07-01 19:06

Du kan med fordel købe et sæt på www.mandp.com , de er fine og billige

Hygge

Onkel Jan www.gugmc.dk

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 08-07-01 19:24

"¯`·.¸J@nner¸.·´¯)" <ask@me.com> skrev > Du kan med fordel købe et sæt
www.mandp.com , de er fine og billige

Ja, men GSX-R 400 er lige præcis ikke nævnt i mit katalog, og jeg ved
ikke, hvad jeg så kan bruge i stedet.

Susanne

Fra : S.G

Dato : 08-07-01 21:00

> Ja, men GSX-R 400 er lige præcis ikke nævnt i mit katalog, og jeg ved
> ikke, hvad jeg så kan bruge i stedet.

GAFFATAPE :D

Fra : Tommy Fer

Dato : 08-07-01 19:03

> [...]
> Susanne
>
> GSX-R 400 R
> What matters is not the size of the machine but the skills of the rider

Prøv L.C. Racing i rønnede.. de har sikkert et par GSXR400 fodhvilere du kan
købe brugt

mvh Tommy Fer

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 08-07-01 19:19

"Tommy Fer" <fer@cool.dk> > Prøv L.C. Racing i rønnede.. de har sikkert
et par GSXR400 fodhvilere du kan
> købe brugt

Jeg har været dernede før, og der havde han ikke særlig mange dele til
GSX-R 400. Men det kan selvfølgelig være, han har fået noget i
mellemtiden, og ellers er der jo mulighed for at prøve med, hvad han
ellers har liggende. Jeg har overvejet at køre derned, der er bare lidt
langt, så det var nemmere, hvis nogen lige ku' fortælle mig, hvilke
modeller der bruger de samme fodhvilere

Susanne
GSX-R 400 med asfalt-slebne fodhvilere, lasede dæk og hul på
læderdragtens
knæ

Fra : Jon Larsen

Dato : 08-07-01 21:20

> [...]
> Mvh
> Susanne
> GSX-R 400 med asfalt-slebne fodhvilere, lasede dæk og hul på
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hov hov.... Hvordan kan der komme hul på knæet.... eller er klodsen slebet
helt ned ??

--
MVH.
Jon larsen. Som satdig har knæ-oplevelsen til gode

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 08-07-01 21:57

"Jon Larsen" <Jon.Larsen@image.dk> skrev
> Hov hov.... Hvordan kan der komme hul på knæet.... eller er klodsen
slebet
> helt ned ??

Problemet er jo, at de færreste dame-læderdragter har påsyet velcro til
montering af kneesliders, så jeg kørte uden, for jeg havde ikke lige
regnet med, at jeg ville få knæet i asfalten. Men det gjorde jeg altså,
og så måtte der gaffa til at tage sliddet. Det regner jeg dog med at få
fikset inden næste banedag.

--
Susanne

Fra : MikkelFJ

Dato : 08-07-01 23:19

"Susanne Lund Pedersen" <susanne@groenjord.dk> wrote in message
> "Jon Larsen" <Jon.Larsen@image.dk> skrev
> slebet
>
> Problemet er jo, at de færreste dame-læderdragter har påsyet velcro til
> montering af kneesliders, så jeg kørte uden, for jeg havde ikke lige

Prøv at snakke med Søborg MC - de kan vidst godt lige fikse sådan noget til
en fornuftig pris. Har ihvertfald lappet mine tekstil bukser efter
ufrivilligt kneeslide - det var dog ikke lige velcro der var brug for her

Bare sørg for at tøj ikke bliver opbevaret i længere tid - de havde vidst en
fugtig kælder e.lign., men jeg tror de har skiftet adresse siden.
Problemet er ikke at få knæet i asfalten, der er mere det at få det op igen.

Mikkel

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 08-07-01 23:28

"MikkelFJ" <mikkelj-anti-spam@post1.dknet.dk> skrev

Prefect? Long time no see....

> Prøv at snakke med Søborg MC - de kan vidst godt lige fikse sådan
noget til
> en fornuftig pris.

Mener du værkstedet Søborg MC? Jeg kommer der med jævne mellemrum, men
vidste ikke, at de ku' klare den slags. Regnede sådan set med at bruge
den mc-læderbiks, der ligger på Søborg Hovedgade.

Susanne

Fra : MikkelFJ

Dato : 08-07-01 23:54

> [...]

> vidste ikke, at de ku' klare den slags. Regnede sådan set med at bruge
> den mc-læderbiks, der ligger på Søborg Hovedgade.

Det var også den jeg mente - beklager forvirringen.

Mikkel

Fra : Anders

Dato : 09-07-01 14:08

> What matters is not the size of the machine but the skills of the rider

Kunne ikke være mere rigtigt!