Problemer med nytt Cardexpert GF2 Pro/400
Fra : Jan Vagle

Dato : 08-07-01 13:55

Hei !

Her har jeg et merkelig problem: Ikke et eneste spill funker i 3D (!).
Maskinen er nyformatert med nyinstallert Win98SE, DirectX 8 og NVidias (andre
drivere hjelper heller ikke..) 12.41 drivere og ingen overklokking.

Alle spill jeg har prøvd så slokner skjermen i det spillet starter. Prøvde
nettopp med nyinstallert (og patcha) Rogue Spear & Quake III og skjermen
slokner/går sort hver gang & pc'en låser seg.

3DMark 2001 fungerer, men det er alt..

Hadde ingen problemer tidligere med Voodoo 3-kortet..

Hva kan det være ??

--
Jan Vagle

Fra : Jan Vagle

Dato : 08-07-01 20:47

Jan Vagle wrote:

> [...]
> slokner/går sort hver gang & pc'en låser seg.
>
> 3DMark 2001 fungerer, men det er alt..
>
> Hadde ingen problemer tidligere med Voodoo 3-kortet..

Har funnet ut dette så langt: Lydkortet (SB 128 PCI) lager faenskap. Kan ikke
se konflikter i "devicemanager" men hvis det disables funker maskinen igjen...

Kan noen hjelpe ??

--
Jan Vagle