En film hvor der ses Errol Flynn film
Fra : Carsten Riis

Dato : 12-08-07 22:13

hej filmhajer

Jeg så lige eftermiddagens Robin Hood med Errol Flynn i hovedrollen.

Jeg mindes en film fra 1980erne, hvor hovedfiguren har Errol Flynn som
Idol.

Hvad hedder filmen?
Jeg husker den som en film a la War Games, men uden en truende
verdenskrig som plot.

Nogen der kan huske mere end jeg kan?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Peter Knutsen

Dato : 13-08-07 03:33

Carsten Riis wrote:
> [...]
> Idol.
>
> Hvad hedder filmen?
> Jeg husker den som en film a la War Games, men uden en truende

Kommer meget an på hvor gammel hovedpersonen var? Var han på alder med
hovedpersonen i War Games, eller et par år yngre?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-08-07 18:24

Peter Knutsen skrev den 13-08-2007 04:33:

> Kommer meget an på hvor gammel hovedpersonen var? Var han på alder med
> hovedpersonen i War Games, eller et par år yngre?

På alder med ham fra WarGames.

Men giv mig begge dine bud, så kan jeg fortælle dig om "tampen brænder"
eller ej.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 14-08-07 08:24

Carsten Riis wrote:

> På alder med ham fra WarGames.
>
> Men giv mig begge dine bud, så kan jeg fortælle dig om "tampen brænder"
> eller ej.

Jeg har kun ét bud, og det drejer sig om en film jeg så tilbage i
1980'erne, muligvis på Kanal 2, om en dreng der spillede et avanceret
brætspil hvor man var spioner. Det var sådan lidt rollespilsagtigt, og
man så nogle gange en kæmpestor terning blive rullet ned ad gaden (jeg
hæftede mig ikke ved antallet af sider, hvilket kan hjælpe lidt med
dateringen).

Drengen bliver selvfølgelig involveret i noget virkeligt spion-noget, og
på et tidspunkt får han så lokket to fjender til at begå krydsild mod
hinanden.

Jeg kan ikke huske ret meget mere, og jeg har ikke tid til at skrive
noget som helst mere lige nu, men jeg vender tilbage til denne tråd
senere. Måske i aften eller i morgen aften.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org