Tomater i stugen
Fra : Ad Infinitum

Dato : 14-08-07 11:20

Lejer med tanken om dette.

Pga. den temmelig regnfulde og blæsende sommer her på min altan, er mine
tomatplanter først ved at tage til nu. Det er frilands tomater.

Kan man når kulden så småt begynder at sætte ind, flytte den ind i stuen.
Den står i en potte så det er ikke noget problem. Hvis man nu sætter den i
det vindue hvor der er mest sol, ville det så være muligt at få tomater på
dem?.

Tanken er faldet mig ind, da jeg tit har en chili plante i stuen også om
vinteren og den blomstre og giver frugter små men satans stærke.

Fra : Erik Gotfredsen

Dato : 14-08-07 11:26

Det vil jo bare være det samme, som når vi har tomater i drivhuset

Fra : Ivar

Dato : 14-08-07 18:41

Erik Gotfredsen skrev:

> Det vil jo bare være det samme, som når vi har tomater i drivhuset

Lugter tomatplanter ikke rimeligt grimt?

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Ad Infinitum

Dato : 14-08-07 18:57

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Lugter tomatplanter ikke rimeligt grimt?
>

> Ivar Magnusson
>
> --
> Træt af Outlook Express?
> MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
>
>Lugter? hvad mener du med det? Snakker jo ikke om 25 stk. men bare en
>enkelt.

"lidt blær med hjemmedyrket tomater til julefrokosten, "pluk selv til
maden""

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 14-08-07 20:16

On Tue, 14 Aug 2007 19:41:29 +0200, Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk>
wrote:

>Lugter tomatplanter ikke rimeligt grimt?

Så længe det er rimeligt kan det jo ikke være helt galt?

Nej, tomater dufter dejligt
(As in: duft, farve og smag bør man ikke diskuttere.)

Ud over det, tror jeg der vil være for mørkt i stuen til at tomaterne
rigtig vil trives - men selvfølgelig kan de flyttes derind.

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/