Dyk i Østersøen i morgen
Fra : Henrik Jensen

Dato : 13-08-07 19:34

Hey,

Er der nogen der kan rykke med så kort varsel. Vi har et mandefald og
mangler 1 eller 2 til en tur i Østersøen. Vejret ser fantastisk ud.
Der er masser af vrag, dybden er dog min 40m

Vi dykker fra en 8,5m rib, forventet pris ca. 400 kr. inkl, kørsel og
benz til båd.

Ring på 40981193

Mvh.
Henrik

Fra : Søren Reinke

Dato : 13-08-07 19:45

Henrik Jensen wrote:
> [...]
> Der er masser af vrag, dybden er dog min 40m
>
> Vi dykker fra en 8,5m rib, forventet pris ca. 400 kr. inkl, kørsel og

Hejsa

Jeg kan desværre ikke selv tage med.

Men det ville for dem der evt. kunne, være rart at vide om i sejler fra
Køge, Rønne, eller ...

Hilsen Søren

Fra : Henrik Jensen

Dato : 13-08-07 20:15

Godt Søren,

Det gik vist lige lovlig hurtigt... Vi sejler fra Trelleborg, mødes i
Kastrup. Båden står i Sverige.

Afgang: tidligste fællesnævner, men ikke senere end middag.

Henrik

Fra : Ruth Kjær

Dato : 13-08-07 20:47

Hej Henrik

Jamen så kan jeg sidde og ærge mig over, at jeg ikke kan tage fri i morgen
:))

Rigtig god tur.

/Ruth