Maling af flasker
Fra : Søren Hedegaard - SH~

Dato : 13-08-07 08:37

Hej prøver lige med denne igen.......

Er der nogen der har nogen idéer om hvad man kan og hvad man ikke kan ??

Nu har der været en diskussion om latex / gummi osv.....

Kan det slet ikke lade sig gøre, at male flaskerne med evt. motiv, så der
kom lidt mere kulør på vores dyk ??

Min kære viv kunne f.eks. godt tænke sig at få malet en havfrue på sin
flaske...

Mvh.
Søren Hedegaard

Fra : per@jumpingjack.dk

Dato : 13-08-07 09:29

Det er muligt, jeg har en gang stødt på en flaske med giraf-mønster...

Har også hørt om at en autolakerer skulle kunne sandblæse og male en
flaske for dig, men det er vist ret bekosteligt, og kræver en
trykprøvning bagefter, da han varmer den op....

Jeg har ude hos Tommy i Scubagear set et flaskesæt han har fået
forkromet, og stående som udstilling i butikken...

mht. motiv, så skal du nok forbi nogle der kan lave airbrush maling
eller lign, og så få den lakeret bagefter...
Det bliver nok de pæneste flasker men, det er ikke billigt, og du skal
nok overveje et neopren transporthylster så den ikke får ridser
undervejs ...

Mvh Per Sørensen

Fra : Allan Hansen

Dato : 13-08-07 13:50

"Søren Hedegaard - SH-Music" <sh888@sh-music.dk (Slet 888)> skrev i en
meddelelse news:46c00a1a$0$92938$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej prøver lige med denne igen.......
> Min kære viv kunne f.eks. godt tænke sig at få malet en havfrue på sin
> flaske...

Jeg har set i USA at man kan få "tank covers" Jeg ved ikke om de sælges i
DK.
http://worldwidescubadiving.com/custom_tank_covers.html

Allan Hansen

Fra : Søren Hedegaard - SH~

Dato : 14-08-07 10:32

Fed løsning........måske man skulle prøve det i stedet for......

Har for i øvrigt snakket lidt med folk rundt omkring - hvad de gør...??

Indlevér flasken til maling evt. først paint-brush, derefter med en
afsluttende klar lak, men undlad at sætte den i varmeovn..... Lad den
lufttørre. Så skal den ikke efterfølgende trykprøves.....

Mvh.
Søren Hedegaard