OT: Missing link.....
Fra : Brian Sørup

Dato : 13-08-07 22:32

Dawz

Jeg har søgt efter et link jeg mener blev postet herinde for et godt
stykke tid siden.
Det drejer sig om en komiker der henter 3 gutter op på scenen og den ene
af dem griner så spøjst at komikeren helt taber tråden og henter en
extra mikrofon så publikum kan høre den sjove latter.
Den var så skæg jeg var ved at brække mig af grin
Nogen der har linket eller evt. gemt klippet ?
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 14-08-07 11:44

http://www.youtube.com/watch?v=we0TW5ZNuNw

Fra : Brian Sørup

Dato : 14-08-07 19:31

"Rasmus Lauritsen" <usenet@lauritsen.info> skrev i en meddelelse

> http://www.youtube.com/watch?v=we0TW5ZNuNw

Takker Jeg har allerede ondt i maven af at grine....
LOOOOOOOL )
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.