Nummerplade holder hos Thansen...
Fra : Ukendt

Dato : 13-08-07 18:45

Hejsa.

Nu har jeg snart brugt over 10 minutter på at finde en nummerplade holder
hos Thansen. Deres søgefunktion er jo mildest talt elendig.

Nogen der er mindre blind end mig, som kan hjlæpe med et varenummer?

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Dan Mortensen

Dato : 13-08-07 18:55

<Rune Nicolajsen> wrote in message
> Hejsa.
> Nogen der er mindre blind end mig, som kan hjlæpe med et varenummer?

http://thansen.dk/product.asp?c=1166681099&n=1225935421&pn=1278487473

/DM

Fra : Mikkel Lund

Dato : 13-08-07 18:59

Dan Mortensen skrev:
> <Rune Nicolajsen> wrote in message
>
> http://thansen.dk/product.asp?c=1166681099&n=1225935421&pn=1278487473
>
> /DM

Nummerpladeramme, det står ikke i min ordbog, det gør nummerpladeholder
der imod. Fed søgefunktion.

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Dan Mortensen

Dato : 13-08-07 19:05

"Mikkel Lund" <mmlu03@space.aau.dk> wrote in message
> Nummerpladeramme, det står ikke i min ordbog, det gør nummerpladeholder
> der imod. Fed søgefunktion.

Det er ok med mig så længe vi er enige i at holderen er en ramme.

/DM

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-07 20:57

> http://thansen.dk/product.asp?c=1166681099&n=1225935421&pn=1278487473

Wow det var mange svar på kort tid.

Nå men det var ovenstående jeg ledte efter. Denne kunne jeg ikke finde med
en søgning på nummerplade.

Tak for svar.

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 13-08-07 19:33

<Rune Nicolajsen> skrev i en meddelelse news:46c0989c$0$2098

> Nu har jeg snart brugt over 10 minutter på at finde en nummerplade holder
> hos Thansen. Deres søgefunktion er jo mildest talt elendig.
>
> Nogen der er mindre blind end mig, som kan hjlæpe med et varenummer?

Har du et motorisk problem? ;). Det var da bare at søge på "nummerplade":
http://www.thansen.dk/search.asp?c=1166788144&n=629785145

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 13-08-07 20:46

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev :

>Har du et motorisk problem? ;). Det var da bare at søge på "nummerplade":
>http://www.thansen.dk/search.asp?c=1166788144&n=629785145

damm... du kom før mig ;(

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-07 20:47

> [...]
> hos Thansen. Deres søgefunktion er jo mildest talt elendig.
>
> Nogen der er mindre blind end mig, som kan hjlæpe med et varenummer?

Der er en her:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=1166948768&n=-2040217366&pn=-2040252902

/Tom

Fra : Telemand

Dato : 13-08-07 22:05

"Tom Jensen" <bispensnabelaprivat.dk> skrev i en meddelelse

> <Rune Nicolajsen> skrev i en meddelelse

> Der er en her:
>
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=1166948768&n=-2040217366&pn=-2040252902
>
> /Tom

Her vil det alternativt være sjovt, med en med tekst på.
De koster lidt mere, men det er sjovere med en personlig ramme.
Måske her: www.dintekst.dk
eller www.carlab.dk

Mvh
Telemand

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 14-08-07 18:04

> Her vil det alternativt være sjovt, med en med tekst på.
> De koster lidt mere, men det er sjovere med en personlig ramme.
> Måske her: www.dintekst.dk
> eller www.carlab.dk

Hvad kunne du finde på at skrive derpå, som kunne være specielt
underholdende at læse?

Troels

Fra : Henning

Dato : 14-08-07 18:09

On Tue, 14 Aug 2007 19:03:55 +0200, "Troels Plougmann-Olsen."
<troels112@plougmann-olsen.dk> wrote:

>Hvad kunne du finde på at skrive derpå, som kunne være specielt
>underholdende at læse?

"Kan du læse dette har jeg tabt min trailer"...

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 14-08-07 19:18

> "Kan du læse dette har jeg tabt min trailer"...

Jeg har set den engang, dog stod der "campingvogn".

Troels

Fra : Bruno

Dato : 14-08-07 18:06

Troels Plougmann-Olsen. wrote:

> Hvad kunne du finde på at skrive derpå, som kunne være specielt
> underholdende at læse?

"Du kører for tæt på" kunne være et bud

Mvh
Bruno

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 14-08-07 19:18

> "Du kører for tæt på" kunne være et bud

Den er SÅ udslidt... :-/

Troels

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 14-08-07 21:31

"Troels Plougmann-Olsen." <troels112@plougmann-olsen.dk> writes:

> Den er SÅ udslidt... :-/

Det behøver man vel ikke ligefrem at skrive?

Fra : Bruno

Dato : 14-08-07 22:49

Peter Dalgaard wrote:

> Det behøver man vel ikke ligefrem at skrive?

Det skulle man mene, men en tur på motorvejen fortæller en anden
historie. Det er ikke hver gang jeg oplever det, men der er jævnligt
nogen som masser sig helt op i baghjulene for at masse sig forbi og det
er altså ikke fordi jeg ligger og snegler mig frem eller hænger i
højresporet uden grund.

Mvh
Bruno

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 14-08-07 23:09

Bruno <dont.use@this.address.ever> writes:

> [...]
> nogen som masser sig helt op i baghjulene for at masse sig forbi og
> det er altså ikke fordi jeg ligger og snegler mig frem eller hænger i

Jeg mente det som _Troels_ foreslog...

Fra : Bruno

Dato : 15-08-07 00:10

Peter Dalgaard wrote:

> Jeg mente det som _Troels_ foreslog...

Ah - ok en misforståelse fra min side.

Mvh
Bruno

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 14-08-07 18:13

"Troels Plougmann-Olsen." <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev :

>Hvad kunne du finde på at skrive derpå, som kunne være specielt
>underholdende at læse?

"Følg ikke efter mig - jeg er faret vild" ??

--
Jan_stevns

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 14-08-07 19:18

> "Følg ikke efter mig - jeg er faret vild" ??

Ja, okay, jeg må nok give mig.

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-07 20:25

On Tue, 14 Aug 2007 19:12:31 +0200, jan@bygteknik.dk wrote:

>"Følg ikke efter mig - jeg er faret vild" ??

"Følg ikke efter mig - jeg smider din telefon ad h... til" ??
Eller for os selv......"pas på, der kan være pelsdyr i bilen"
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 14-08-07 21:28

Ivan Madsen <> skrev :

>"Følg ikke efter mig - jeg smider din telefon ad h... til" ??
>Eller for os selv......"pas på, der kan være pelsdyr i bilen"

hehe...

--
Jan_stevns

Fra : Claus Frørup

Dato : 14-08-07 20:17

Troels Plougmann-Olsen. skrev:

> Hvad kunne du finde på at skrive derpå, som kunne være specielt
> underholdende at læse?

"Pas på! Jeg standser for elefanter"

Fra : Telemand

Dato : 14-08-07 23:09

"Claus Frørup" <claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse

> "Pas på! Jeg standser for elefanter"

Ja, der mangler ikke ideer, vel?
Man kunne også skrive sit navn, men det vil selvfølgelig være alt for
seriøst for mange.
Mulighederne er mange.

Mvh
Telemand

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 20:13

On Tue, 14 Aug 2007 21:17:12 +0200, Claus Frørup <claus@froerup.dk>
wrote:

>"Pas på! Jeg standser for elefanter"

Faldt lige over den her tråd igen......"pas på, jeg bremser for
busser"......kostede en større tudekoncert at slippe en bus ud i
trafikken forleden....og den blinkede pænt for at komme ud )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Mikkel Lund

Dato : 13-09-07 20:21

Ivan Madsen skrev:

> Faldt lige over den her tråd igen......"pas på, jeg bremser for
> busser"......kostede en større tudekoncert at slippe en bus ud i
> trafikken forleden....og den blinkede pænt for at komme ud )

Lad mig gætte, du bor på djævleøen?

Mikkel

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 20:57

On Thu, 13 Sep 2007 21:20:42 +0200, Mikkel Lund <mmlu03@space.aau.dk>
wrote:

>Lad mig gætte, du bor på djævleøen?

Jow, jow.....det er da nogen, der kalder den.......men det er vist
over hele landet, at busser bare skal blive hvor de nu holder...jeg
har ikke oplevet nogen forskel, måske blot, at egentlig er tjøihaunere
flinkere ved busserne end resten af landet....og det er eddermaneme
skræmmende )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Mikkel Lund

Dato : 13-09-07 21:17

Ivan Madsen skrev:
> [...]
> har ikke oplevet nogen forskel, måske blot, at egentlig er tjøihaunere
> flinkere ved busserne end resten af landet....og det er eddermaneme

Jeg syntes at billisterne i Aalborg er meget gode til at holde tilbage.
Jeg har aldrig oplevet nogen der har dyttet, efter nogen der holde
tilbage for en bus.
Kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst har hørt nogen der dytter efter
hinanden i trafikken (kører ca 3000 km om måneden, meget i Aalborg).

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 21:27

On Thu, 13 Sep 2007 22:16:34 +0200, Mikkel Lund <mmlu03@space.aau.dk>
wrote:

> [...]
>Kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst har hørt nogen der dytter efter
>hinanden i trafikken (kører ca 3000 km om måneden, meget i Aalborg).

Okay..det kan have ændret sig.........jeg kørte meget i Aalborg i mine
unge dage.......og havde nær fået min Mascot smadret for at lette på
gassen for en bus, men heldigvis var der ingen modgående, RangeRoveren
kunne fortsætte sin vilde fart hen i radarkontrollen 500 m længere
fremme....gæt selv hvem der skreg af grin, da jeg så, hvad der holdt
ved siden af en bestemt udseende herre med notesblok i hånden )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Leonard

Dato : 14-09-07 07:45

On Thu, 13 Sep 2007 22:16:34 +0200, Mikkel Lund wrote:

> Kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst har hørt nogen der dytter efter
> hinanden i trafikken (kører ca 3000 km om måneden, meget i Aalborg).

Der var nogen der forsøgte at lave en undersøgelse af hvor lang tid der
går før folk dytter, hvis den forreste bil bliver holdende når lyset
skifter til grønt.
I Kbh. blev gennemsnittet 3 sek.
I Odense kunne det ikke måles, da ingen dyttede før, der blev grønt
anden gang

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : Claus Frørup

Dato : 13-09-07 23:54

Isang tao pinangalanan, Ivan Madsen <> nagsulat:

klip
>Faldt lige over den her tråd igen......"pas på, jeg bremser for
>busser"......kostede en større tudekoncert at slippe en bus ud i
>trafikken forleden....og den blinkede pænt for at komme ud )

Hehe. Det oplever jeg mange gange i løbet af en arbejdsdag.
Jeg sørger altid for at hilse venligt til den billist der er så venlig
at respektere færdselsloven og dermed gør mit arbejde en smule
lettere.
Så, hatten af for dig
--
Hvem jeg er?