Import af egen bil efter udenlandsophold.
Fra : ftr@speciel.dk

Dato : 13-08-07 15:15

Er der nogen der kan hjælpe?

Jeg har boet halvandet år i Italien og er nu flyttet hjem til dk. Jeg
har taget min italienske bil med mig og skal nu have den på danske
plader. Er der nogen der ved om jeg behøver at tage den tilbage til
italien for at eksporterer den ud eller om jeg kan klare det hele her
fra dk. Jeg er klar over at jeg ikke kan få den ind "gratis".

Tak for hjælpen..

Arona

Fra : Anders Majland

Dato : 13-08-07 15:47

> [...]
> italien for at eksporterer den ud eller om jeg kan klare det hele her
> fra dk. Jeg er klar over at jeg ikke kan få den ind "gratis".

Det kan du sagtens her i DK. De danske motorkontorer kan sagtens håndtere en
afmelding af de italienske plader og nye danske.

Fra : Tom

Dato : 13-08-07 17:47

<ftr@speciel.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg ville undersøge nøje hvornår det er nødvendigt at omreg. Har en kollega
der er flyttet til dk og som må køre et helt år på udenlandske plader før
han skal omreg.

--
Tom