Renovering af starter
Fra : Jacob

Dato : 13-08-07 14:20

Hej NG

Er der en der har kendskab til nogen som renoverer startere og generatorer -
gerne til fornuftig pris

Hilsen Jacob

Fra : alexbo

Dato : 13-08-07 15:01

"Jacob" skrev

> Er der en der har kendskab til nogen som renoverer startere og
> generatorer - gerne til fornuftig pris

Ja, der ligger en autoelektrikker på Søndre Ringvej.

mvh
Alex Christensen

Fra : Jacob

Dato : 13-08-07 17:41

Ja, okay det lyder godt. kan du afsløre i hvilken by?

Jacob

Fra : alexbo

Dato : 13-08-07 19:47

"Jacob" skrev

> Ja, okay det lyder godt. kan du afsløre i hvilken by?

Så er det jo ikke sjovt længere, det er meningen vi skal gætte bynavne.
Men det er lige ved jernbanen.

mvh
Alex Christensen

Fra : Tom

Dato : 13-08-07 17:44

> "Jacob" skrev

> Ja, der ligger en autoelektrikker på Søndre Ringvej.

hehe, jeg kender INGEN andre end københavnere der kan komme med sådan en
adresse

--
Tom

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-08-07 17:53

Tom skrev:

> hehe, jeg kender INGEN andre end københavnere der kan komme med sådan
> en adresse

Mon ikke også der ligger en skjult dagsorden i det!?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Brian

Dato : 13-08-07 17:55

Tom wrote:

> hehe, jeg kender INGEN andre end københavnere der kan komme med sådan
> en adresse

Jeg tror nu det er helt med vilje, eftersom Jacob ikke nævner hvor han er
fra - dét er til gengæld et københavnsk fænomen

/Brian

Fra : Jacob

Dato : 13-08-07 19:56

Hmm, jeg kan da godt oplyse at jeg kommer fra HJøllund og det ligger sgu
noget fra københul. Men da jeg kører i hele DK, så er det ligegyldigt, hvor
jeg evt. skulle indlevere den.

Tænkte måske mere i, om der et sted var en eller anden pensioneret elektrisk
begavet person, der i sin kælder i de kolde lange vinteraftener nød at gå et
småskrue i sådan noget.

Jacob

Fra : Torben Scheel

Dato : 14-08-07 08:18

Jacob wrote:

> Tænkte måske mere i, om der et sted var en eller anden pensioneret elektrisk
> begavet person, der i sin kælder i de kolde lange vinteraftener nød at gå et
> småskrue i sådan noget.

Valomanden? Ahr, come on. Efter et arbejdsliv med at indånde kulstøv,
tror jeg at du finder ham med en fiskestang eller en golfkølle i hånden.
Desuden er det DBA der er sortarbejdecentralen.

--
vh
Torben

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 13-08-07 17:58

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev :

>hehe, jeg kender INGEN andre end københavnere der kan komme med sådan en
>adresse

pjat med dig - der ligger skam også en sdr. ringvej i Roskilde

Og de er sgu'tte kjøvenhaunere dem der fra roskilde a'a

--
Jan_stevns

Fra : Møller

Dato : 13-08-07 18:49

jan@bygteknik.dk skrev:

> pjat med dig - der ligger skam også en sdr. ringvej i Roskilde
>
> Og de er sgu'tte kjøvenhaunere dem der fra roskilde a'a

Jan har du en saks og noget papir, så kan du selv klippe det ud:

Næsten alle større byer har en Sdr. Ringvej, det der menes er at ved ikke at
angive byen, men kun skrive gadenavn må man da være en dum Københavner.

Møller

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 13-08-07 20:44

Møller <M@g2net.dk> skrev :

>Jan har du en saks og noget papir, så kan du selv klippe det ud:

Een har vist klippet alle de sprællemænd, der værd at klippe er - og
saksen er sgu' blevet for sløv ;)

>Næsten alle større byer har en Sdr. Ringvej, det der menes er at ved ikke at
>angive byen, men kun skrive gadenavn må man da være en dum Københavner.

- men bevares - tranlamper opfatter jo typisk alt kommende østfra
som værende kjøvenhaunere ... <<rækker_tunge.avi>>

Du gætter aldrig hvor jeg stammer fra - hehe..

--
Jan_stevns

Fra : Jacob

Dato : 14-08-07 05:27

Hmmmmm, der var en herinde engang, som kaldte forummet her for en KAFFEKLUB.

Jeg har tendens til at give ham ret - ikke mange seriøse emnerelevante
indlæg i denne tråd!

Jacob

Fra : Møller

Dato : 14-08-07 10:08

Jacob skrev:
> [...]
>
> Jeg har tendens til at give ham ret - ikke mange seriøse emnerelevante

Vi var nu nogle der foretrak en vinklub , men ellers er det rigtigt, har
du prøvet at se hvor laaaaang en tråd kan blive på et seriøst spørgsmål. med
snak og anekdoter, gruppen fungerer som en slags BlowOff Valve,
overtrykket skal ud det er derfor nogle flytter sammen med tøsen

Det har du helt ret i, blot de få reelle svar så var til at stole på, men
ofte er det : jeg tror nok..., jeg har hørt... , jeg har set at...

Det var også derfor gruppen blev delt i :

dk.fritid.bil : til al snak også helt ud af tangenten
dk.teknik.bil: bør kun omhandle rene tekniske spørgsmål og valide svar,
gisninger og religion og anden tro ønskes ikke i den gruppe.

Men det sker da, at der falder et guldkorn af i denne gruppe, men prøv
s.t.b. i stedet for, der er der mulighed for at bede useriøse om at tage til
København eller idømme dem en anden hård straf ;_)

Møller

Fra : Møller

Dato : 14-08-07 09:56

jan@bygteknik.dk skrev:
> Møller <M@g2net.dk> skrev :
>
> Du gætter aldrig hvor jeg stammer fra - hehe..

Mon du og brormand ikke kommer nordenfjordsfra, ligesom en anden kommer syd
for åen af.

Møller