Film på bilruder i storkbh ?
Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 12-08-07 23:40

Ja - efter et hurtigt forsøg på at gøre det selv i dag gik det op for mig at
alle 3 ruder er buede i 2 plan. Det rækker min tålmodighed ikke til

Hvem kender i af prof i storkbh, der kan/vil gøre det for gode, danske,
sorte penge ?

--
Jesper Hedegaard

Savage når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 13-08-07 07:55

"Jesper Hedegaard" <virker@ikke.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at alle 3 ruder er buede i 2 plan. Det rækker min tålmodighed ikke til
>
> Hvem kender i af prof i storkbh, der kan/vil gøre det for gode, danske,

Hej Jesper

Jeg har været der Efter 3 forsøg på en rude ud af 7 på min Zafira, endte
jeg hos

http://www.rudetoning.dk/ i Dragør.

Professionelt udført til rimelige penge. Mener jeg gav 2000,-

Mvh.

Martin /Helsingør

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 13-08-07 11:39